ארר אני יודעת שא"א כבר לעקוב על המצבי רוח שלי,
כי הם מתחלפים כ"כ מהר וכל דקה,
אבל כרגע?
פשוט עצוב לי.
אני מתגעגעת אליהם כ"כ 😢
וזה עושה לי דיכאון.
ופשוט רע לי בלב.
ואני מרגישה בודדה.
אוףף, אני אפילו לא יודעת להסביר למה פתאום תקף אותי הרגש הזה..
אני כ"כ לא יודעת מה נסגר לי בלב.
כל הרגשות שמה כמו הר געש!!
(מילא הייתי במחזור, או לפני- אבל אנלללאא 😁 )
קיצר, רע לי.
מאוד מאוד. 😢
יויויאאאא
ברו'ששש
את תיראי שזה יעבור לך!!!
פשוט תנסי כמה שפחות לחשוב על ה!!
ולהבין את הסיבה שלא מאפשרת
זה חזק מהלב הסיבה
תהיה תקופה קשה של געגועים וכאלה
אבל מאמי את תיראי שזה יעבור לך!!
ואת תהיי חזקה
ותחיייכי נכון????????????
אוווהבת המון המון!!
^ אני מנסה לא לחשוב על זה.
אבל כבר כואב לי בלב פיזית מרוב געגוע..
אני לא יכולה כבר..
פשוט בא לי רק לבכותתת ולהוציא הכל.
אבל זה לא יוצא.
זה נשאר בלב.
למרות הדמעות..
ואני ממש מנסה לחייך,
אבל זה סתם מזוייף.
מבפנים זה לא אמיתי.
בתוך עצמי אני מרגישה ריק וגעגוע.
ותודה מיכלי,
אני א ו ה ב ת אותך.
מאמי אני מקווה שיהיה בסדר תחשבי על דברים חיוביים
תעשי משהו תעסיקי את עצמך
הכל הסתדרר
נשמה שלי בחיים לא תהיי לבד
את לא מבינה את זה?
גם אם הכי תרצי להיות את לא יכולה
כי את איתי
ואני איתך
ואת לצידי
ואני לצידך
ולא משנה כמה אנחנו רחוקות
בלב אנחנו תמיד קרובות
את יודעת כמה אני אוהבת אותך
והכל יסתדר נסיכה רק תאמיני שיהיה טוב
אני שולחת לך חיבוק ענקי
ותמיד פה בשבילך
תהיי חזקה יש עליות ויש ירידות
אבל תדעי להתמודד
מתה עלייך חולת נפש שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 16/08/2007) נשמה שלי בחיים לא תהיי לבד
את לא מבינה את זה?
גם אם הכי תרצי להיות את לא יכולה
כי את איתי
ואני איתך
ואת לצידי
ואני לצידך
ולא משנה כמה אנחנו רחוקות
בלב אנחנו תמיד קרובות
את יודעת כמה אני אוהבת אותך
והכל יסתדר נסיכה רק תאמיני שיהיה טוב
אני שולחת לך חיבוק ענקי
ותמיד פה בשבילך
תהיי חזקה יש עליות ויש ירידות
אבל תדעי להתמודד
מתה עלייך חולת נפש שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
נאפי- אני כ"כ אוהבתת אותךך!!
אחרי התגובה הזו,
איך אפשר שלא להרגיש חום בלב?..
(גם ככה אני מתה מחום, למה לעשות לי את זה?.... חחחחחחחחחח)
תודה!!