מחר אני נוסעת בבוקר לשפיים..
מישו יהיה שם..?!!?
לאא אני
אבל מאמי שלי
תהנניי מלא מלא
אוהבת
תעשי חייים ותהני
ושימי פס על הפסים כי את הכיי פה בעיר
[אין קשר פשוט זרם ]
עם מי נוסעת ? משפחה , חברים ?? 😛
תודההה
ואני נוסעת עם חברות..
הייתי..לא אהבתי את המקוםם.
אבל תהני בכל אופןן..
=]
לא אבל תהני מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*