אני שונאאאאתת את זה..
את ההרגשות המוזרוותת האלה אין זה הורג אותי..
מצד אחד אני מתפללת שיגיע כבר חודש הבא ואני אתגייס ולא יהיה לי משעמם
אכיר אנשים אבלה..
מצד שני אני מפחדת שאני לא אצליח לעשות מה שאני רוצה ואפול שוב לאותה תהום..
אבל אני לא אתן לעצמי..
היום היה לי את היום הכי חרא בעולםם..!!
זה הזוי עד כמה שאנשים יכולים להתשנות ולהיות מגעיליםםם..
בנות דודות שלי בגיל שלי{הן שניים}לא מתייחסות אליי וזה..
ואחת כל הזמן עושה פוזות אני מתגייסת אני מתגייסת.
וכולם מתלהבים ומתייחסים אליי כמו למפגרת משו..
לא יודעת שכחו שגם אני מתגייסת ויש עוד בן דוד..
כאילו ומה נסגר למה ללכת לספר לכל העולם?!?!
כאילו מה זה כבר..גיוס כולם עוברים את זה..
הכי מפריע לי שלא מתייחסים אלי לא יודעת זה תמיד אני מופתעת מחדשש..
אבל יש לי את העולם שלי והן לא מופיעות בו ויש לי את החברים שלי..
בשבילם אני קיימת ואני לא פחות טובה מאחרים..
ואני מקווה שהם יבואו ללשכת גיוס ויהיו בקשר גם אחרי..
ואני מקווה שיהיה בסדר ב"ה...
אווףףף שונאת לשקוע בזה..
ושוב הרגשות האלה שאני מכוערת ומפגרת ולא שווה ולא אצליח בכלום ומי בכלל שם עליי?
בעעעעע אני אפס מוחלטטטטטטטטט 😯
ההההההלווווווו!?!?!?!?!?!?!
קודם כול מהרר ומייד
תמחקי מהלקסיקון שלך את המילה "אפס"
את לא אפס ולא נעליים
את לא מכוערת ולא מפגרת!!
איפה הבטחון שלך!?.
איפה?..
מה קורה אה?..
בסדר מאמי יש ימים לא ממש נחמדים
ימים שעוברים ממש רע..
אבל אל תתני לאף אחד לגרום לך להרגיש כמו שאת מרגישה כרגע
והעצבים שלך?
לא שווים אף אחד!..
יאלה לעלות מצב רוח ומהר מאמי
בלי יותר מיידי דיכאון
את חייבת לשנות ת'גישה
לא לשים לב לאנשים שעושים לך רע
סתם פוגע בך יותר מיידי
יאלה מותק חיוך
כמה שקשה כרגע
את חייבת לעבור הלאה
כל דבר פה בשבילך
QUOTE (רגייי @ 15/08/2007) ההההההלווווווו!?!?!?!?!?!?!
קודם כול מהרר ומייד
תמחקי מהלקסיקון שלך את המילה "אפס"
את לא אפס ולא נעליים
את לא מכוערת ולא מפגרת!!
איפה הבטחון שלך!?.
איפה?..
מה קורה אה?..
בסדר מאמי יש ימים לא ממש נחמדים
ימים שעוברים ממש רע..
אבל אל תתני לאף אחד לגרום לך להרגיש כמו שאת מרגישה כרגע
והעצבים שלך?
לא שווים אף אחד!..
יאלה לעלות מצב רוח ומהר מאמי
בלי יותר מיידי דיכאון
את חייבת לשנות ת'גישה
לא לשים לב לאנשים שעושים לך רע
סתם פוגע בך יותר מיידי
יאלה מותק חיוך
כמה שקשה כרגע
את חייבת לעבור הלאה
כל דבר פה בשבילך
חושב כמוה
אני לא מבינה למה תמיד אליי לא מתייחסים..
למה רק אני נחשבת הביישנית והמפגרת אם מזמן השתניתי..
אף אחד לא שם לב לא בודק לא מבין.
ופאקקקקקקק..איך בת דודה שלי יכולה לשנוא אותי?
אלוהיםםם.....
כלום לא הולך ליי..
אני אפס
ומכוערתתת ביותר בטחח=\
נמאס לי ככברר מהכלל
מכירים תהרגשה הזו שבא לכם לברוח לגור במקום אחר ללכת
לא יודעת
שונאת את זה
רוצה שלא יכירו אותי
הההההלוו!?!?!?!?!?!?
אני אביאלך מכות
מה קרה?.
את לא מכוערת
את לא מגפגרת!
שקט כבר
מה זה?..
איך הערך שלך כלפייך!?.
קודם תעלי ת'בטחון שלך ומהר
הכי חשוב זה היופי בפנים
כמה את מדהימה בפנימיות
ואת לא אפס,
אין דבר כזה אפס!..
מבינה ?..
שלב ראשון תוציאי מהראש את המילה "אפס" רק למתמיקה..למרות שאת מתגייסת עוד מעט חח
ואני מבינה את ההרגשה הזאת שבת-דודה שונאת
יש לי אחת
בת 24 והיא שונאת אותי מאז שהיא בת 17
רק בגלל שטות היא לא מדברת איתי ושונאת אותי
אבל מאמי
הבעיה פה לא שלך
אלא שלה,
היא מפסידה בת דודה מתוקה כמוך
וגם מכירה את ההרגשה של לבחור למקום אחר
שאף אחד לא מכירה אותך
אבל זה הפתרון הכי גרוע,
צריך
לקום על הרגלים
להרים ראש
ןלהראות לכל העולם שאת מלכה!..
מבינה?..!...
ויאלה יאלה
לעלות מצב רוח ומהר!..
בלי דיכאון!..
אם אנשים לא מקבלים אותך כמו שאת
שילכו ......
חיוך 😁
מוואה 😊
QUOTE (רגייי @ 15/08/2007) ההההההלווווווו!?!?!?!?!?!?!
קודם כול מהרר ומייד
תמחקי מהלקסיקון שלך את המילה "אפס"
את לא אפס ולא נעליים
את לא מכוערת ולא מפגרת!!
איפה הבטחון שלך!?.
איפה?..
מה קורה אה?..
בסדר מאמי יש ימים לא ממש נחמדים
ימים שעוברים ממש רע..
אבל אל תתני לאף אחד לגרום לך להרגיש כמו שאת מרגישה כרגע
והעצבים שלך?
לא שווים אף אחד!..
יאלה לעלות מצב רוח ומהר מאמי
בלי יותר מיידי דיכאון
את חייבת לשנות ת'גישה
לא לשים לב לאנשים שעושים לך רע
סתם פוגע בך יותר מיידי
יאלה מותק חיוך
כמה שקשה כרגע
את חייבת לעבור הלאה
כל דבר פה בשבילך
.........
מאמי קודם כל אם את לא תאמיני
בעצמך אף אחד לא יאמין בך!
תעריכי את מה שאת כי את בכלל לא אפס...
כנראה את לא מבינה את המשמעות של המילה
אם הגדרת אותה על עצמך.
תסתכלי אם בני דודים שלך לא
מביאים לך את היחס שאת רוצה ושמגיע לך
את לא חייבת להיות קרובה אליהם
העיקר שאמרת שיש לך את החברים
שאיתם ולצידם את לא פחות מאף אחד
ואולי אפילו יותר טובה.
תאמיני בעצמך אין סיבה שלא תצליחי
ובמיוחד כשיש לך כזה רצון וכזאת שאיפה
את רק צריכה להיות חזקה וללכת
בדרך שאת רוצה וצריכה.
תזכרי שאם את צריכה משהו אני פה תמיד
לכל דבר שאת צריכה
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (bigbite @ 15/08/2007) QUOTE (רגייי @ 15/08/2007) ההההההלווווווו!?!?!?!?!?!?!
קודם כול מהרר ומייד
תמחקי מהלקסיקון שלך את המילה "אפס"
את לא אפס ולא נעליים
את לא מכוערת ולא מפגרת!!
איפה הבטחון שלך!?.
איפה?..
מה קורה אה?..
בסדר מאמי יש ימים לא ממש נחמדים
ימים שעוברים ממש רע..
אבל אל תתני לאף אחד לגרום לך להרגיש כמו שאת מרגישה כרגע
והעצבים שלך?
לא שווים אף אחד!..
יאלה לעלות מצב רוח ומהר מאמי
בלי יותר מיידי דיכאון
את חייבת לשנות ת'גישה
לא לשים לב לאנשים שעושים לך רע
סתם פוגע בך יותר מיידי
יאלה מותק חיוך
כמה שקשה כרגע
את חייבת לעבור הלאה
כל דבר פה בשבילך
חושב כמוה
me too
QUOTE (limaori @ 16/08/2007) QUOTE (bigbite @ 15/08/2007) QUOTE (רגייי @ 15/08/2007) ההההההלווווווו!?!?!?!?!?!?!
קודם כול מהרר ומייד
תמחקי מהלקסיקון שלך את המילה "אפס"
את לא אפס ולא נעליים
את לא מכוערת ולא מפגרת!!
איפה הבטחון שלך!?.
איפה?..
מה קורה אה?..
בסדר מאמי יש ימים לא ממש נחמדים
ימים שעוברים ממש רע..
אבל אל תתני לאף אחד לגרום לך להרגיש כמו שאת מרגישה כרגע
והעצבים שלך?
לא שווים אף אחד!..
יאלה לעלות מצב רוח ומהר מאמי
בלי יותר מיידי דיכאון
את חייבת לשנות ת'גישה
לא לשים לב לאנשים שעושים לך רע
סתם פוגע בך יותר מיידי
יאלה מותק חיוך
כמה שקשה כרגע
את חייבת לעבור הלאה
כל דבר פה בשבילך
חושב כמוה
me too
^^ 😊
תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב כי את הולכת לקבל שטיפה עכשיו!!!
מי שם עליהם בכלל?!!?!!?1 מה אכפת לך מה הן חושבות שיתפוצצו עם מה שהן חושבות מאמי כבר הסכמנו שהמשפחה שלך מטורפת לא?-אל תתייחסי אליהם,למה מי הם בכלל?! תתגייסי תכירי אנשים תאמיני לי את רק תפרחי במסגרת מחוץ לבית,תהני תבלי את פאקינג בת 18 תשברי קצת את החוקים!!!
שלא תעזי לחשוב על עצמך שלא תצליחי או שאת מכוערת או טיפשה כי בנאדם באמת יפה רק מבפנים כל היופי שאת רואה עכשיו על אנשים יעלם מתישהו בתהליך ההזדקנות ומכל היופי ישארו רק קמטים איזה מן בן אדם את זה מה שישאר לנצח אפילו אחרי שנמות,אז קחי הכל בקלות,תאמיני בעצמך כי את וגמני יודעות שאת מדהימה אז תתני לעולם לראות את זה..את מדהימה!!! ושאף אחד לא יעז להגיד לך אחרת או לגרום לך לחשוב אחרת..
אוהבת אותך
QUOTE (shoshonit @ 15/08/2007) ואווו את ממש חמודההה
חחח..
אני?..
כןן את מדהימה..
תודה לכן..בעע הלוואי שהכל יעבור כבר
ויהיה בסדר..
ב"ה
אסור לי לתת לעצמי ליפול שוב..=\
אוףףף למה ההרגשה הזאת לא נעלמת?😢
קודם כל אני מסכיהמ עם מה שנאמר פה!
אסור לדבר על עצמך ככה!
את ממש חמודה למרות שאנחנו לא מכירות הרבה את מממש מותק ותאמיני לי הרבה אנשים חושקים בך ברגע זה!
בגלל העובדה שאת כזאת מאמי!
בקשר לגיוסס זה לא קל נכון אבל בכל זאת תסתכלי על הצד החיובי :
הרבה אנשים מתגייסים לצבא גם עם חששות ומה יקרה אם אני לא אצליח וזה והכל אז למה שלא יהיה בסדר?
הכל יסתדר מאמי תאמיני לי!
ומה את שמה בכלל על אחרים תעשי טובה...
ואם בת דודה שלך מתייחסת אלייך כה או מישהו אחר אז הוא פשוט מקנא
יש ימים ויש ימים מאמי אל תהיי כל כך קוחה עם עצמך!
תשימי לעצמך מטרה שהכל יסתדר ואשאני אצליח וששומדבר לא יעמוד בדרכי ותגיעי למטרה הזאת בלי ליפול!
יהיה בסדר! 😊
תודה מותק 😁 😁 😁
היא תיעלם מאמי,
את רק צריכה להבין
שאת מלכה
ואם לא אוהבים את זה,חבל..שיסבלו!..
תאהבי את עצמך,תאהבי אותך כמו שאת!..