אוף כנראה שנתפס לי הגב ואני לא יוכלה לזוז בקושי זזה..😢
אפילו לצחוק כואב לי..😢
ושומדבר לא עוזר לא כדור ולא משחה..
ריטו'ש
מאמי תשכבי
אל תעשי תנועות חדות
כנראה עשית תנועה לא נכונה
ונתפס לך
אם מחר עד הבוקר לא עובר,לכי לרופא
גב זה דבר מאוד רציני
תרגישי טוב מאמי
גם לי כואב......
רצח..
אבל אני זה בגלל שקיפלתי כביסה 4 שעות..
כן כן..4 שעות.
אעאעעעאעאאעעאע
מאמי תלכי תשכבי על הגב..
או על הבטן תנסי לנוח.
וטתבקשי מאמא שתעשה לך מס'ז או משהו!
תרגישי טוב נשמה!
כנראה זה בגלל שישבתי תחת משב רוח חזק..
כבר שכבתי ועשו לי מסג' שומדברלא עוזר..😢
זהלא פעם ראשונה שזה כואב..😢
תנוחי קצת
ותלכי לרופא מחר
יום יומים זה יעבור
QUOTE (Mami_4_Ever @ 15/08/2007) כנראה זה בגלל שישבתי תחת משב רוח חזק..
כבר שכבתי ועשו לי מסג' שומדברלא עוזר..😢
זהלא פעם ראשונה שזה כואב..😢
אה זה בטוח,
יקח יומים-שלוש
עד שהכאב יעבור
וקחי יש עכשיו משחה חדשה "וולטרן" (נראה לי,יש מלא בפרסומת לכאבי גב)...
שמרי על עצמך!..
ותרגישי טוב
אכן..לךיודעת איך אני הולכת לישון הלילה אתמול בקושי ישנתי..😢
כן אני יודעת יש לנו אותה..😢
תרגישי טוב מאמוש..
אם יש לכם בבית משחה בנגיי יש לזה ריח מסריח
אבל זה עוזר רצח@
ואיי ריטטוששש :\
תנוחיייי
תרגישי טוב בובה..
אוהבת אותך
אוףף איזה כאבים היה לי דיי..אתמול בלילה לא יכולתי לישון אז אמא שלי מרחה לי איזה משחה מזה מסריחהה ואואו וזה עזר
עכשיו אבל שוב מתחיל לכאוב..😢
(ועוד בנוסף כאבי מחזור בעע)
שימי משחה מאמי יש את המשחה
המסריחה הזאת היא ממש תעזור לך
ותעשי מקלחת עם מים חמים
למרות שזה מבאס עם החום הזה
אבל אין ברירה...
תרגישי טוב מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תעשי מקלחת חמה חמה
תעטפי את זה
קחי כדור ולישון
התרופה הטובה ביותר
מרחתי בן גיי חחחח וזה עזר קצת אתמול בללה ועכשיו זה לא עוזר בכלל ואני ם איזה דבר מחמם כזה
וכבר שכבתי על בד עם קוצים כזה חח
כלוטם לא עוזר ולא כדור ולא כלום..😢
QUOTE (limaori @ 16/08/2007) תעשי מקלחת חמה חמה
תעטפי את זה
קחי כדור ולישון
התרופה הטובה ביותר
עם ליאורי תרגישי טוב יפה 3>