מכירה תמתכון
המתכון הזה גם אפשר לעשות בתנור
ואואואוא
ניראה ממש מ ע ד ן וטעים!!!
נוו נווו ומה החבר אמר על זה ? 😛
איזהמ וזר זה חח שזה במיקרו איך זה ניהה קשיח?
טוב העיקר שזה טעים..😊
חחח הוא כולו היה בשוק ולא האמין שעשיתי
הוא עושה לאמא שלי את עשית וזה ?
ואז הוא כזה אמר נו מה המתכון
יענטו לא האמין שאני עשיתי בחן אותי חחחחחחח
זבל הווווא !!!
ואחרכך הוא האמין ואמר שהוא גאה בי 😛 חיחחח
יצאאאאאאא טעיים
וכן כולם בהתחלה שאינ אומרת שזה מהמיקרו ושיש לי מתכון וזה אומרים לי בטח זה מגעיל וזה מוזר וכאלה
אבבבבבל מילה שאתם חייבים לנסות היא יוצאת מזה טעימה !!
תאכלו שהיא חמה חמה
ואחרכך אם נשאר ;P חחח שימו במקרק ושהיא קרה זה גם טעיים אז זה שוקולד ככזה יאמי