כניראה שתמיד , תישאר מעט עצבות
כניראה שתמיד , תישאר מעט חולשה
כניראה שתמיד , תישאר טיפת מחילה
כניראה שתמיד , תישאר טיפה אהבה ..
לילד מהעבר 😢
ממש לא תמיד
תני לזמן לעשות את שלו ותשחררי..
אם תחשבי בצורה כזאת זה ישאר
אם תאמיני ותהיי עם תקווה זה ישתנה
תאמיני שיהיה טוב והכל יסתדר.
תצאי עם חברות תעשי דברים שמעבירים
את המחשבות וגורמים לך להיות שמחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם הבנות..
תני לזמן לעשות את שלו.!
לא תמיד,אבל בתקופת ההתגברות כן..מאמי להרים את הראש ולהתמקד בחדש שיש לך כי לפי מה שהבנתי הוא אחלה של בחור
QUOTE (שנששן @ 15/08/2007) עם הבנות..
תני לזמן לעשות את שלו.!
😊