מאמי תראי את רזה מאוד!
את גבוהה והמשקל מאוד נמוך...
מה המידה שלך במכנסיים ובחולצה?
יכול להיות שהגוף שלך טיפה רחב כאילו מבנה גוף..בלי קשר לרזה או שמנה ובגלל זה הבגד ים לא עולה עלייך..
זה ממש לא יפה מה שאמא שלך אומרת
אני לא חושבת שאת צריכה דייאטה..
זה יהיה מסוכן לך מאוד.
ווואו..!!
תסלחי לי אבל היא נורמלית?? מה היא רוצה אותך אנורקסית??? את בתת משקל איזה שמנה??
תיזהרי לרדת במשקל😉
אבל רציני... אל תתייחסי אליה.. אני מסכימה עם מה שאמרו פה..
מאמי כמו שכבר הבנת מכל התגובות.. את רזהה
המשקל שלך תואם לגובה
את ממש לא צריכה להרזות ולא לעשות שום דיאטה!
אולי יש לך קצת מותניים "יוצאות" או בטן "קטנה שיוצאת"
אז היא אומרת שזה לא נראה לה או שזה נראה לה שמנה מדי למרות שזה ממש לא נשמע לי
בכל אופן את לא צריכה להקשיב לה לדעתי
איו לי מושג למה היא אומרת את זה אבל עלייה לעשות ההפך גם אם היא חושבת שאת "שמנה" או לומר את זה בדרכים אחרות יש הרבה דרכים לומר או לרמוז שתנסי להוריד קצת למרות שאת ממש אמבל ממש לא צריכה
איך לבקש מימנה להפסיק ולומר לה שזה מעצבן?
למרות שאני מבינה שניסית!
אממ אם דרך מכתב לא עזר אז אולי בפעם הבאה שהיא אומרת את זה אם זה בציבור ליד אנשים או לך פשוט תגידי לה שאת אוהבת את הגוף שלך איך שהוא ושאת לא מתכוונת לעשות דיאטה ושהבנת שזה לא מתאים לה אבל את לא רוצה לעשות מה שמתאים לה אלא איך שנוח ומתאים לךך
פשוט תעני לה על זה מה שאת באמת חושבת בתקווה שתפסיק עם זה..
בהצלחה מאמיי
ושום דיאטה!!
את ממש לא צריכה!
חוצמזה גם אם את "שמנה" יחסית למה שהיא או את חושבות, אם נוח לך עם הגוף שלך אז אחלה
אף אחת לא מושלמת וגם יותר מדי רזה זה לא יפה 😉
את ממש רזה!@
פשוט נסי להתעלם .. או לדבר איתה ..