אתם לא יודעעעייםם מה עשייתתייי😁
יש לנו אופה לחם, ואמא עשתה הבוקר לחם
(כאילו, כדי שיהיה לנו לארוחת בוקר,
אז היא כיוונה את האופה שיתחיל להכין ב1 בלילה וככה זה מוכן לארוחת בוקר..)
קיצר, אז היה שם לחם,
ולא אכלנו את זה היום..
אז הוא נשאר שמה.
ואז אחותי אמרה לי להוציא אותו,
ולחצתי על כפתור בטעווות..
וזה התחיל לערבל את הלחחםםם!!
וכל הלמטה של הלחם התפורר-
כאילו, נוצר חור באמצע, והכל פירורים שמה😁
איזה מטומטמתתת חיחיחיחיחיחעעחחע..
ואז לא ידעתי איך עוצרים את זה.
ואחותי מזה התעצבנה..
כולה במצברוח רע.. 😕
אז היא כעסה עלי.. 😢
חחחחחחחחחח אבל תכלס, היה מצחיקקק..
(אגב, אחותי בת 15.. אבל בוסית שחבל"ז.)





