ליאורי,אהובתייייייי היפה
הבחורה עם החיוך המדהים
הבחורה עם העיניים הנוצצות ביותר
רציתי להגיד לך שאני אוהבת אותך עד בלי די
למרות שאת לא יכולה בדיוק לספר מה קורה איתך כרגע
אני תמיד תמיד תמיד לצידך
בכל דבר
כשרע,כשרע מאוד
וגם כשטוב
אני אוהבת לראות אותך מחייכת,שמחה,אוהבת,נהנת,
אוהבת אותך כל-כך!..
רציתי קצת לעודד אותך
יש רגעים בחיים
שאת לא מבינה מהיכן הם באים.
את חיה בספק אם זה טוב או רע
ואפילו מרגישה שאת חלשה נורא
אך, נסי לרגע לעצום עיניים,
תרגישי שרק את יכולה לקחת את החיים לידיים
תנסי לגעת בעצמך, להרגיש שאת שם
ולפתע תיווכחי לדעת עד כמה את קיימת.
תאמיני כי יש לך את הכח לשנות
ומכל משבר בחיים תלמדי רק לעלות
לעולם לא "תכשלי" כל עוד תמשיכי לנסות
גם אם נראה שתמיד צריך רק לעשות
תלמדי לצמוח מהמשבר
ותראי איך בעצם בסוף
הכול מסתדר
תביני דבר אחד
בדקה אחת של עצב
את מאבדת 60 שניות של שמחה!..
מקווה שלפחות עשיתי גרמתי לך לשמוח,או איזה חיוך קטן
אבל תזכרי
את לא! לא טיפשה!.....את הילדה הכי הכי חכמה!!!!!!!
ומשהו אחד אחרון חשוב חשוב חשוב ביותר
אני אוהבתתתתתתת אותך כל-כך כל-כך!.......שאת אפילו לא מתארת כמה!...
איזה מתוקה את !
אני בטוחה שכשהיא תקרא את זה היא מיד תהייה מאושרת (:
את מדהימה !
נשיקות ..
תודה מלאך שלי אני עם דמעות עכשיו
אני יודעת שזו הולכת להיות תקופה קשה מאוד
תודה על זה שאת איתי
תמיד
תומכת והכול!
אני אוהבת אותך
ואני אספר לך
רק לא עכשיו
עכשיו אני רוצה לעשות עם עצמי חושבים
יהיה טוב!
אוהבת אותך מדהימה שלייי
נסיכה שלי את!
רגיייי את מדהימה!!
אוהבת אותך.
מצטרפת אלייךךך מילה במילה.
😊
ליאור אוהבת אותך משוגעת שלי.
😊
QUOTE (limaori @ 15/08/2007) תודה מלאך שלי אני עם דמעות עכשיו
אני יודעת שזו הולכת להיות תקופה קשה מאוד
תודה על זה שאת איתי
תמיד
תומכת והכול!
אני אוהבת אותך
ואני אספר לך
רק לא עכשיו
עכשיו אני רוצה לעשות עם עצמי חושבים
יהיה טוב!
אוהבת אותך מדהימה שלייי
נסיכה שלי את!
קוקי שלי,ליאורי
תעשי עם עצמך חושבים כמה זמן שאת צריכה
אני מחכה
רק אל תשכחי לספר לי!
אני אוהבת אותך כל-כך
ולכן קשה לי לקבל שרע לך...
אני לא אוהבת לראות אותך עצובה!...
אוהבת אותך מלא מלא מלאאא
יפיתו'ש מאמי שלי,
תודה 😁
אוהבת אותך
רגינה ימדהימה , אוהבת אותך
ליאווריייייי ..
נסייכה שלי .
רק רציתי להגיד לך שאני אוהבת אותך
ואני רוצה לראות אותך מחר
לא מעניין אותי מה ומו
מחר אנחנו ניפגשות , בים .
אוהבת אותך כ"כ
ותמיד כאן לצידך !
ליאורי לא נותר עוד משהו להגיד
אבל אני אוהבת אותך
ואת יודעת את תמיד יכולה לדבר איתי אם את צריכה משו:]
את מקסימה רגינו'ש
איזה לב טוב יש לך
אוהבת אותך יפיופה
אני מצטרפת אלייך יפה שלי
אוהבת אותך מאודדדד
ליאורו'שש תהיי חזקה נסיכה שלי
הכל יסתדר מבטיחה לך
שולחת לך חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה 😁
ליאורי?
אוהבים אותך
ואנייי במיוחד חחח 😁 😛 😁
רגינוש..
את פשוט מדהימה !
ליאורוש!?
אתתתתת גם לא פחות מדהימה!
שתיכןן מקסימות!!!!!!
ליאורוש אני עם רגי ועם כל הבנות כאן !
אני תמיד פה בשבילך !
אוהבת !
תודה יפות שלייי
על הכולל😊
ריגשתן אותיייי 😁
יהיה טוב😊
אם תחשבי
שכבר טוב
זה יהיה מעולה
כי אחרי הטוב בא
הכייייייי טוב
אוהבתתתתתתת אותךךךךך
חחחח אני אוהבת אותךךךךךךךךךך נסיכה אחתתתתתתתתתתתתתתת 😂
QUOTE (limaori @ 16/08/2007) חחחח אני אוהבת אותךךךךךךךךךך נסיכה אחתתתתתתתתתתתתתתת 😂
אני אוהבת אותך
ואין לך מושג כמה רע לי כשרע לך...את אפילו לא מתארת לעצמך! 🤪
אני רוצה שיהיה לך רק טוב
QUOTE (רגייי @ 16/08/2007) QUOTE (limaori @ 16/08/2007) חחחח אני אוהבת אותךךךךךךךךךך נסיכה אחתתתתתתתתתתתתתתת 😂
אני אוהבת אותך
ואין לך מושג כמה רע לי כשרע לך...את אפילו לא מתארת לעצמך! 🤪
אני רוצה שיהיה לך רק טוב
לאאאאאאאאאא
בחיים שלא יהיה לך רעעע
זה מה שחסר לי
שאני אגרום לך לדבר כזה😢
את רק מחייכת!
ויש גם סיבבההה
הוא עוזב לחולללל חחח