אוהבת אותך!....
חחח משוגעת קטנה שלי 😁
ליפ אמרתי ך
תודה אומרים לשכן שמביא לך סוכר
לא למי שרוצה שיהיה לך טוב
אוהבת אותך מלא יפה שלי
קבלי בוסה 😘
רגיי-חחחחחח קרועה שלי,
אוהבת אותך.😊
מיבי-חחעחע כן אמרת והפנמתי😊
אוהבת אותך.
😊
ליפיי .. אני אוהבת אותך
ותמיד כאן בשבילך ..
לכל דבר הכי הכי קטנטן(:
QUOTE (koka15 @ 15/08/2007) ליפיי .. אני אוהבת אותך
ותמיד כאן בשבילך ..
לכל דבר הכי הכי קטנטן(:
תודה ברי,
גם אני פה בשבילך תמיד😊
אוהבת אותך. 😊
אין בעד מה מאמי
תזכרי שחברים זה בטוב וברע
ואנחנו כבר משפחה
ככה שזה יותר חזק
אוהבת אותך נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 15/08/2007) אין בעד מה מאמי
תזכרי שחברים זה בטוב וברע
ואנחנו כבר משפחה
ככה שזה יותר חזק
אוהבת אותך נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מורני.
אוהבת אותך. 😊