יש לי תמזל הכי מעפן בעולם !
לא יעזור מה שתגידו
נמאס לי דייייייייייייייייייייייייי
הכל קורה נגדי
מישהו שם למעלה בטוח צוחק עליי עכשיו ...... 😢
למה את מדברת ככה לירוני?
מה קרה מאאמי?
QUOTE (limaori @ 15/08/2007) מבינה אותך!
😢
למה?
מה קרה?
ומה פתאום צוחק
כל כך הרבה קורה =/
לפעמים זה נראה כאילו בכוונה ....
QUOTE (ילדהמשומשו @ 15/08/2007) כל כך הרבה קורה =/
לפעמים זה נראה כאילו בכוונה ....
מבינה אותך כ"כ מאמי
אבל תדעי שיש מישהו למעלה שמנסה אותנו..
רוצה להעמיד אותנו במיבחנים
גם אני מרגישה ככה לעפמים ..
אני בטוחה שזאת רק תקופה שתעבור ~
אז הוא מעמיד אותי ביותר מידי מבחנים
ואני באמת לא עומדת בהםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
קצת מזלל .. קצת ..
נמאס מהמצב החרא הזה
דברי איתי..התגעגעתי אלייך .
מאמי..
הדברים שקוראים לך עכשיו זה ממש כלום!!
את עוד לא התחלת את החיים, לא ראית כלום!!
תאמיני ליי שגם לי היו מצבים שפשוט חשבתי ש-ה' מתעלל בי.. ממש ככה!
אבל מסתבר שבסוף הכל לטובה, אני אומרת מניסיון !
ואם ה' מציב לך בעיות?! את תלמדיי לעבור אותן!!!
הוא לא יציב לך בעיות שלא תוכלי להגבר עליהן..!
יש לך את הכלים המתאימים לעבור את המשברים האלה..!
תסתכליי בתוכך, ותראי ! את תמצאי את הכלים האלה😊
אוהבת ! ותמיד כאן בשבילך..............3> !!