זה מחר לא?! חח לא משנה אז גם
אם נקדים הנה:
איך חלפה לה שנה
והנה את כבר לא ילדה.
יום הולדת חוגגת בחזרה
ושפע איחולים שולחת לך מתוקה.
שתמיד תהיי חופשייה כמו ציפור בחייך,
שתחייכי ללא הפסקה
ותדעי רק טוב והצלחה!
תאמיני תמיד ואל תאבדי את התקווה,
בכל רגע תהיי חזקה.
שיהיה לך אושר ושלווה,
שתגשימי כל חלום ומשאלה
ותמשיכי להיות כזאת מקסימה!
מזל טוב יפיופההה
שתחייכי תמיד מאמי ותהיי שמחה
אוהבת אותך מאוד מאמי
שולחת לך מלא נשיקות נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה מחר..😛 😛 😛
אבל בכל זאת הנה הברכה 😁
קורררררלייייי,נשמתיי היפה
שיהיה לך המון מזל
תמיד רק טוב,
שכל מה שתירצי יתגשם בקרוב,
הרבה אושר,שמחה,בריאות אהבה,הצלחה ועוד ועודד
שתשארי כזאת מדהימה,מקסימה,יפה ופשוטטט נשמה!
אוהבת אותך מלא מלא
תזכרי תמיד תמיד לחייך!....
QUOTE (NoFOosH @ 15/08/2007) זה מחר?? 😂 😯
אכן מחר
יש לה ב 16/8
QUOTE (רגייי @ 15/08/2007) QUOTE (NoFOosH @ 15/08/2007) זה מחר?? 😂 😯
אכן מחר
יש לה ב 16/8
😂 חחחחחחחחחחחחחחח היא רשמה באשכול שלה שמחר
יש לה יומולדת והתאריך של האשכול היה 14.8 אז התבלבלתי 😁
חחחחחחחחחחחחחחחח לא נורא😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (NoFOosH @ 15/08/2007) QUOTE (רגייי @ 15/08/2007) QUOTE (NoFOosH @ 15/08/2007) זה מחר?? 😂 😯
אכן מחר
יש לה ב 16/8
😂 חחחחחחחחחחחחחחח היא רשמה באשכול שלה שמחר
יש לה יומולדת והתאריך של האשכול היה 14.8 אז התבלבלתי 😁
לא יודעת
אני זוכרת את האשכול היא רשמה אחרי חצות
כבר בתאריך 15.8
אבל לא נורא
תוותר לך ..😛
מצטרפת לכל הברכות והאיחוליםםםם
קורליייי??
אוהבת מלאאאאא
המון אושר!!!
אני אומרת מזל טוב רק ביום הולדת 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני אוהבת אותכםםםםםםם
כמה אתםםם נסיכותתתתתתתתתתתתת אלוהים
חחחחחחחח
תודה רבבהההההה נסיכות שלי תודה רבה
אבל זה מחר {:
לא נוראאא
תעתיקו את זה למחרר
כתבתי פשוט ב12 בלילההה
וכנראה הטעתי אותכם
חחחחחחח אוהבת אותכם כלכךך
פשוט תעבירו את זה למחר {:
מזל טוב
שיהיה לך רק טוב....
וגם לי יש מחר יום הולדת 😊
חחח קיצר תנעלו סתם השקעתי 😉
אלאלאלאלא אל תנעלווו
לא חשובבבבב {: זה יהיה תקף למחררררר
נופווווש שליייייייי תודה ענקית על האשכוללללללללל
נחשיב את זה למחר {:
QUOTE (boba123 @ 15/08/2007) מזל טוב
שיהיה לך רק טוב....
וגם לי יש מחר יום הולדת 😊
ואוויויויי מזל טובבבבב 😊