אני לא טסה איתן...אוף 😢 😢
יאא למה מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יעלי?
מתוקה,למה את לא טסה?..
מאמי לא נורא,
הכול לטובה
לא להיות עצובה!...
יהיה בסדר
אולי משהו יסתדר בסוף!...
אוהבת
בעיה של כסף...אוףף מזה תכננתי לטוס איתן...איזה מבאסים החיים האלו לפעמים!!!!
כן כסף זה לא משהו שנופל משמיים
אבל מתוקה,אני בטוחה בהזדמנות אחרת
תיסעי,
תקבלי את זה שאין אפשרות כלכלית מאמי
נסיעה הבאה,חייבת להיות חלומית
יהיה בסדר מאמי
רק לא להיות עצובה בגלל זה
אבל עבדת מלא מאמי לא?!
זה לא מספיק?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא מספיק...ומה שההורים נותנים גם לא מספיק..
אקיצררררררררר אני משתגעת... 😢 אני גם רוצה לטווווווווווס איתןןןן
אולי תנסי להשיג מהר עבודה במלצרות כי זה כסף ישר אלייך?
אוףףף מכירה את זה.. איזה מבאס..
ואין מצב שאת משיגה ממישהו??????
אבל הן רוצות כבר לסגור משו ואני לא יכולה להשאיר אותן באוויר הבנתן
או שאני באה או שלא
ובקצב הזה אני לא באה...................................... :/
תסעו למקום שקרוב לתקציב שיש לך..
תבקשי מההורים אם הם אולי יכולים לתת לך עוד ..
מקווה שתצילחי לטוס ..
מאמי תבקשי עוד קצת מההורים
ואולי תלווי מחברה...
אל תתבאסי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*