מחררר טבריההההה
תגידו מה אפשר לעשות בטבריה חוץ מבננות וכל זה ?
חשבתי על שייט סוסים אממ לא יודעת יש מקום שאתם יודעים אפילו מסלול כזה מפל נהר אגם אנערףף
שפכוו
חחח אין לי מושג..
אבל תהנייי =)))
תהנייי הכי בעולם מאמיי
כינרת, לונה גל (כיף שם),
בננה, סירה, רכיבה על סוסים,
אממ טיולים, ללכת לראות את השקיעה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואאלה לא יודעת מאמי תבדקי באינטרנט אולי
חחח חיפשתי באינטרנט בסדר בננות סירה בלה בלה ברור שנעשה
אבל מה עוד ?
אין הרבה באינטרנט אם תמצאו תגידי לו כי אני לא מצאתי משהו מעניין
תודההה 6 ימיםם אני יהיה שםם עם חבר שלי ועוד כמה ההולך להיות כייףףף
תעשו על האש בכינרת
תסתובבו בעיר
חח לא יודעת מה שבאלך..
תהני מותקקקק
בית מלון
להיות באוהל
תלכו לחוף דוגית
אתם תהנו שם
אנחנו באוהלים
אני מתכוונת יענו משהו אשכרה לעשותת שיהיה חוויה כל שהיא
לא יודעת
חוף דוגית אבל זה לבנאדם לא? או שמשלמים לאוטו ?
משלמים לאוטו .. תלוי כמה אתם באותו משלמים לפי מספר האנשים שאוטו
אבל עם אתם הולכים ל6 ימים עדיף כבר בית מלון
יש לכם שם את כל מה שאתם צריכים
אני חושבת שאפילו יש שם שיט ..
אז משלמים לפי מספר האנשים זה לא שווה זה יצא המוןן
בקיצור נלך נראה כבר
ואנחנו רוצים אוהלים כי כבר היינו בבית מלון באילת
קיצר נראה כבר אני יחפשש או משהו
תודה בכל מקרה
QUOTE (שנששן @ 15/08/2007) אין לי שמץ..!
תהנו נשמה😊
😊
לא'דעת
אבל איך שלא יהיה תהני