QUOTE (limaori @ 15/08/2007) QUOTE (רגייי @ 14/08/2007) QUOTE (מוררני @ 14/08/2007) רגגייי יפה שלי ...
מה שאת כותבת כאילו מבטא את מה שאני מרגישה
נראה לי שנינו מרגישות אותו דבר..
ובגלל זה אני מבינה אותך,
תנסי להמשיך בלעדיו..
אני מבטיחה לך שאת תכירי מישהו חדש
געגעגועים תמיד יהיו לך אליו, זה קשה ...
מקווה שבתוך כמה זמן את שווכחת ממנו ...
מוווואאהה
פה לכל דבר שאת צכה!
געגועים אליו
בטוח יהיו תמיד
לא אשכח אותו 😢
נקווה לשכוח
ורק להיזכר לטובה
מקווה גם בשבילך
שיהיה טוב,ותשכחי,הרגשה לא ממש נחמדה ,כמו שהבנת שאנחנו מרגישות את אותו הדבר
אבל יהיה טוב
אוהבתתת 3>
באמת מרגישות אותו הדבר
אבל אני לוקחת את זה עכשיו כמו חוויה😊
וכל דבר הוא לטובה
אל תהיי עצובייי
אוהבת אותך נסיכה אחת!!!
וואלה
רק חוויה..😛
אאחחחח
חוויה מדהימה 😊
אוהבת אותךךךךךךךךך





