לא יודעת מה יש לי....היה לי שבוע מדהיםם
היה לי הכי כיףף הייתי מאושרתת
ופתאום בבום אחד הכל השתנהה אני בדיכאוןן....
נמאס לי מהכל אין לי חשק לכלום אני כל היום ישנה בוכה...
אני מרגישה כ"כ ריקה כ"כ לבד
נשבר לי מהכל אני לא יודעת כבר מה לעשותת!!
אני בוכה סתם מכל דבר נפגעתת נהייתי ריגשיי....
אני בבאסה עוד 15 יום מתחילים תביצפר ואני לא רוצה להתחיל אותו ברגל שמאל לא רוצה להיות בדיכאוןן!!
תעזרווו לייי!!! בבקשהה אני לא יכולה יותרררר 😢😢
קודם כול
לכל בן אדם יש תקופה בחיים שהוא נמצא בדיכאון
כנראה יש סיבה לדכאון הזה,
תמיד אחרי משהו טוב,מגיע משהו רע,
אין ברירה
אין דברים טובים שנמשכים לנצח
את חייבת להתמודד עם זה
לראות מה גורם לך להיות במצב הזה
לקח את עצמך ביידים
ולנסות לאט לאט לצאת מהתקופה הזאת
להבין שהיא עושה לך רע,
להבין שאת חזקה ממנה
והדיכאון לא יגרום לך לסבול
ואת יכולה לצאת מזה,
אולי את בתקופה
שהרבה דברים משפיעים עליך
בגלל זה את בוכה,ניהית רגישה
זה לא רע,
אבל את חייבת לדעת להתמודד עם הדברים
ולא לתת לעצמך לבכות ולסבול
ולגבי הלימודים
תנסי לפתוח דף חדש
תנסי להיכנס לתקופה חדשה
ואל תתני לעצמך להיות עצובה
מקווה שעזרתי,
יהיה בסדר,
הכול יעבור
תיהי חזקה 😊
מווואה
מאמי את חייבת להיות חזקה
כל אחד עובר בחיים שלו
עליות וירידות
ימים יותר טובים
ימים פחות טובים
אבל הכל מסתדר בסוף.
את צריכה להאמין שיהיה טוב
לחשוב חיובי ולעשות הכל כדי לשנות את המצב
את תיראי שהכל יסתדר
אני שולחת לך חיבוק ענקי
אם את צריכה משהו אני פה תמיד.
תצאי עם חברות
תכירי אנשים
תעשי מה שאת אוהבת
ואת תיראי שזה יעזור לך
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 15/08/2007) מאמי את חייבת להיות חזקה
כל אחד עובר בחיים שלו
עליות וירידות
ימים יותר טובים
ימים פחות טובים
אבל הכל מסתדר בסוף.
את צריכה להאמין שיהיה טוב
לחשוב חיובי ולעשות הכל כדי לשנות את המצב
את תיראי שהכל יסתדר
אני שולחת לך חיבוק ענקי
אם את צריכה משהו אני פה תמיד.
תצאי עם חברות
תכירי אנשים
תעשי מה שאת אוהבת
ואת תיראי שזה יעזור לך
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
עם רגיייי
קחי את עצמך לידיים
גלי מה גורם לך לזה
והכי חשוב נסי לשנות את זה
כי הכול תלוי בךךך
QUOTE (רגייי @ 14/08/2007) קודם כול
לכל בן אדם יש תקופה בחיים שהוא נמצא בדיכאון
כנראה יש סיבה לדכאון הזה,
תמיד אחרי משהו טוב,מגיע משהו רע,
אין ברירה
אין דברים טובים שנמשכים לנצח
את חייבת להתמודד עם זה
לראות מה גורם לך להיות במצב הזה
לקח את עצמך ביידים
ולנסות לאט לאט לצאת מהתקופה הזאת
להבין שהיא עושה לך רע,
להבין שאת חזקה ממנה
והדיכאון לא יגרום לך לסבול
ואת יכולה לצאת מזה,
אולי את בתקופה
שהרבה דברים משפיעים עליך
בגלל זה את בוכה,ניהית רגישה
זה לא רע,
אבל את חייבת לדעת להתמודד עם הדברים
ולא לתת לעצמך לבכות ולסבול
ולגבי הלימודים
תנסי לפתוח דף חדש
תנסי להיכנס לתקופה חדשה
ואל תתני לעצמך להיות עצובה
מקווה שעזרתי,
יהיה בסדר,
הכול יעבור
תיהי חזקה 😊
מווואה
מואהההההההה 😉
QUOTE (Asaf_my_life @ 15/08/2007) QUOTE (רגייי @ 14/08/2007) קודם כול
לכל בן אדם יש תקופה בחיים שהוא נמצא בדיכאון
כנראה יש סיבה לדכאון הזה,
תמיד אחרי משהו טוב,מגיע משהו רע,
אין ברירה
אין דברים טובים שנמשכים לנצח
את חייבת להתמודד עם זה
לראות מה גורם לך להיות במצב הזה
לקח את עצמך ביידים
ולנסות לאט לאט לצאת מהתקופה הזאת
להבין שהיא עושה לך רע,
להבין שאת חזקה ממנה
והדיכאון לא יגרום לך לסבול
ואת יכולה לצאת מזה,
אולי את בתקופה
שהרבה דברים משפיעים עליך
בגלל זה את בוכה,ניהית רגישה
זה לא רע,
אבל את חייבת לדעת להתמודד עם הדברים
ולא לתת לעצמך לבכות ולסבול
ולגבי הלימודים
תנסי לפתוח דף חדש
תנסי להיכנס לתקופה חדשה
ואל תתני לעצמך להיות עצובה
מקווה שעזרתי,
יהיה בסדר,
הכול יעבור
תיהי חזקה 😊
מווואה
מואהההההההה 😉
*חיבוקי עננננק*
עם כולן..
אולי זה סתם מצב רוח.. יהיה בסדר ואני בטוחה שתתחילי את השנה ברגל ימין!
אוהבת המון.. 3>
-חיבוקקקקקקקקקק-