QUOTE (lioosh @ 14/08/2007) אממ לא נורא ,
בהצלחה מאמי ! ( =
ופשוט את צריכה להיות גאאה .
זה כבוד גדול שיש מישהו מהמשפחה שמוציאים ספר תנ"ך על שמו .
תנסי להנות ותצלמי טוב !
מקסימום אם יאהבו ת'תמונות שלך ,
תודיעי לי ,
אני אשמח לשכור את שירותייך ! ( ;
חחחחחח בהצלחה !
לילווש .
...
QUOTE (OrtalBe @ 15/08/2007) QUOTE (lioosh @ 14/08/2007) אממ לא נורא ,
בהצלחה מאמי ! ( =
ופשוט את צריכה להיות גאאה .
זה כבוד גדול שיש מישהו מהמשפחה שמוציאים ספר תנ"ך על שמו .
תנסי להנות ותצלמי טוב !
מקסימום אם יאהבו ת'תמונות שלך ,
תודיעי לי ,
אני אשמח לשכור את שירותייך ! ( ;
חחחחחח בהצלחה !
לילווש .
...
😊
בת דודה שלי גרה בישוב הסמוך לעופרה .. הישוב אפרת (ה)..
שיהיה בהצלחה !
3>
חזרתייי עכשיו מחר אני יספר הכל אני עייפה מתה