לא מזמן חזרתי הביתה( 22:00 בערך)
הייתי 3 ימים לא בבית-
יום אחד אצל חבר שלי בלילה נסענו ליער לראות מטר מטאורים ואז באתי לישון אצלו
למחרת בצהריים סבתא שלו לקחה אותנו ונסענו למגדל העמק יש להם שם קוטג' היינו שם יומיים..😊
מזה כיף
והכי חשוב ששוב התקרבנו וקבענו לעצמנו דברים והוא מזה חמוד המציא לנו טקס
כתבנו על דפים את כל הדברים הרעים שיכולים לקרות לנו חס וחלילה ושאנחנו לא רוצים שיקרו וזרקנו אותם למדורה..
ובדף אחר כתבנו את כל הדברים הטובים שאנחנו רוצים שיקרו והדף אצלי בקופסה..😊
והיה מזה כיף..😊
ייייאאאההההה
אייזהה חמווודייםםם !
איזהה חמודד רעיוןן טוב חחח
שמחה שהיה לךך כייף
שתמידד יהיה לך כייף ותהיה מאושרתת אמןן אמןן אמןן 😛
מואה
יאה ריטו'ש
שמחה שנהנת
באמת כייף לבלות כמה ימים יחד עם החבר..😛
העיקר את מאושרת
אוהבת 3>
יאאאאאאאאאאאא
איזה מתוקיםםםםםםםםם5555555
איך רואים שאתם אוהבים
אני שמחה בשבילך מאמי
בהצלחהההההההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאוווווווווווו
שמחה בשהילך מאמי
מואה
רייטושששששש שליייייייי
אני שמחה שהיה לך כיף
שרק יהיה לך כיף , ושתמיד תחייכי 555555
בהצלחההההה(:
ווווווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאיששששש
איזה זוג פשושים חמודים !
חחחח יאאאאאו איזה מתוקים !
😊
באמת רעיון נחמד!
שיהיה לכםם רק טוב בע"ה !
55555555555555555
ושמחה שנהנית נשמה !!!!!
QUOTE (שנששן @ 15/08/2007) ווווווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאיששששש
איזה זוג פשושים חמודים !
חחחח יאאאאאו איזה מתוקים !
😊
באמת רעיון נחמד!
שיהיה לכםם רק טוב בע"ה !
55555555555555555
ושמחה שנהנית נשמה !!!!!
חחחחח איזה זוג מתוק אתם
רק אושר מאמי(:
אוהבת 😊
תודה בנות!
והוא עשה את זה בגלל שהתרחקנו קצת בזמן האחרון והיה ממש קשה..אבל מקווה שהתגברנו על הכל..