איזה אחות מרגיזה😢
בגללה הורים שילי רבו@!
ריב רציני רציני.....
והוא הלך מהבית..
פשוט הלך!!!!!!!!!
עצוביק לי😢
סתפ פריקה..
זזתי...
לילה טוב לכולם..לפחות לכם😢
מאמי אל תדאגי
הוא ירגע ויחזור
הכל הייה בסדר
אוהת מלאא
מאמי הדברים ירגעו והוא יחזור
בכל משפחה קורים ריבים כאלה
את צריכה להיות חזקה
הכל יסתדר הם מבוגרים
הם ידברו על הדברים כשהכל ירגע
ויהיה בסדר
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
אוהבת אותך מאודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הוא לקח איתו בגדים😢
אוף...
ואם הוא לא יחזור?@ 😢
תודה יפות שלי..אוהבת אותכן..
בטח שהוא יחזור נשמה שלי
זה הבית שלו
זה החיים שלו...
הכל יהיה בסדר
רק תירגעי יהיה בסדררר
כל משפחה עוברת עליות וירידות
ויש את ה"פיצוצים" האלה במריבות בין ההורים
אבל זה מסתדר...
הוא יחזור והם ידברו על הדברים
הכל יהיה בסדר נסיכה
מבטיחה לך!!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 14/08/2007) בטח שהוא יחזור נשמה שלי
זה הבית שלו
זה החיים שלו...
הכל יהיה בסדר
רק תירגעי יהיה בסדררר
כל משפחה עוברת עליות וירידות
ויש את ה"פיצוצים" האלה במריבות בין ההורים
אבל זה מסתדר...
הוא יחזור והם ידברו על הדברים
הכל יהיה בסדר נסיכה
מבטיחה לך!!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה אהובתי..
חיזקת אותי..
אבל עדיין אני נורא מפחדת..
בחיים הם לא היו ככה😢
תודה נסיכה..באמת
אוהבת אותך נורא=]
מאמי אל תיהי עצובה
הוא יחזור
את רוצה אני באייסי 348668637
QUOTE (נאפי @ 14/08/2007) בטח שהוא יחזור נשמה שלי
זה הבית שלו
זה החיים שלו...
הכל יהיה בסדר
רק תירגעי יהיה בסדררר
כל משפחה עוברת עליות וירידות
ויש את ה"פיצוצים" האלה במריבות בין ההורים
אבל זה מסתדר...
הוא יחזור והם ידברו על הדברים
הכל יהיה בסדר נסיכה
מבטיחה לך!!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
מאמי כמה שזה כואב "תמיד יש פעם ראשונה"
את תיראי שזה רק יחזק את הקשר של כולכם
אחותך תדע להעריך דברים שהיא לא ידעה
כנ"ל את אבל היא במיוחד אם היא זאת
שגרמה לפיצוץ הזה... אבל אל תכעסי עלייה
כי זה יכול לקרות לכל אחד
והם יסדרו את הדברים בינהם
שניהם ירגעו וידברו על הבעיות
הכל יהיה בסדר את חייבת להיות
עכשיו חזקה יותר מתמיד
ושוב אני אומרת אל תשכחי שאני פה תמיד
למה שאת צריכה ואם את רוצה לשתף
לפרוק לספר או כל דבר אחר
אוהבת אותך מתוקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שני מאמי שלי,
אף אחד לא עוזב סתם ופתאום ..:\
סתם ככה בשניה לא עוזבים
הוא יחשוב טוב טוב על הדברים
יבין שהוט טעה מאמי
אנשים טועים,
הוא חייב להירגע,
להבין מה קרה,
להבין שהוא צריך לחזור הביתה,
אין לו סיבה אחת להישאר מחוץ לבית
הוא צריך ת'זמן שלו
תרגעי מאמי
תשטפי פנים
אל תתעצבני,חבל על העצבים שלך יפה שלי,
את חייבת להירגע,
אין מאמי,תרגעי,את חייבת
העצבים לא יעזרו לך בכלום
רק יחמירו את המצב שלך,
תיהי חזקה
הכול יחזור לקדמותו,
לא עוזבים ככה הכול בשניה
יהיה בסדר
אוהבת אותך
מאמוש לא נורא
בטח הוא נורא התרגז ממשהו שקרה בבית..
הוא בטח הלך לאחד החברים או אחד מקרובי המשפחה,הם יירגעו יתפייסו והוא יחזור הביתה בע"ה.
הכל יהיה בסדר מאמי
הוא יחזורר אני מבטיחה
תהיי רגועהה
דברים קורים
הוא צריך זמן לחשוב
והכל יהיה בסדדדר
QUOTE (עדייפה @ 14/08/2007) הכל יהיה בסדר מאמי
הוא יחזורר אני מבטיחה
תהיי רגועהה
דברים קורים
הוא צריך זמן לחשוב
והכל יהיה בסדדדר
=]
טוב קודם כל..
תודה לכולם.!
ההורים שלי השלימו...
חח אתמול הוא הלך לאח שלו ..
ויש לאח שלו מחשב..ולילד שלו יש אייסי..
אז הוא התחבר מהאייסי שלו.
חחחח ואמר לי לקרוא לאמא..
והם דיברו באייסי חחחחח
איזה חמודים!!!!!!!!
ואז הוא התקשר..!
והיום הוא חוזר..או שאנחנו נילך אליו...!!!!
😊
תודה לכולםםםםםםםםםם!
חח איזה חמודים😊
מאמי את רואה הכול תמיד מסתדר😊
רק תאמיני בזהה
ואני מקווה שעכשיו את יותר שמחה!!!!
חסר לך אם לא 😛
אוהבת אותךךך