QUOTE (שנששן @ 15/08/2007) יא איזה חמודות !
חח תהנוו נשמות שלי!!!!!!!
נהנהנהננהנהנ אני גם יראה אאת ליפזיי ביום שני !
מירב..?! את לא באה למפגשש?!
אוהבת אותכן.. !
חעחע תודה מאמי 😁
כן את תראי אותי נהננה אני אראה את שני 😛
ומירב לפי ממה שאני יודעת היא לא תבוא חח.
אוהבת אותך.
😊
QUOTE (טוניטה @ 15/08/2007) תהנו המוןןןןןןןן!!!!!!!!
אוהבת אותכןןן
משוגעות שלייייי😛
חעחעחחע פיצ פיצ תודה מאמי😛
גם לך לא חסר משוגעת בקטנה 😛
אוהבת אותך.
😊
QUOTE (lipaz-sol @ 15/08/2007) QUOTE (טוניטה @ 15/08/2007) תהנו המוןןןןןןןן!!!!!!!!
אוהבת אותכןןן
משוגעות שלייייי😛
חעחעחחע פיצ פיצ תודה מאמי😛
גם לך לא חסר משוגעת בקטנה 😛
אוהבת אותך.
😊
חחחחח
זה בריאא😛
אוהבת מלאאאאאאא
QUOTE (טוניטה @ 15/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 15/08/2007) QUOTE (טוניטה @ 15/08/2007) תהנו המוןןןןןןןן!!!!!!!!
אוהבת אותכןןן
משוגעות שלייייי😛
חעחעחחע פיצ פיצ תודה מאמי😛
גם לך לא חסר משוגעת בקטנה 😛
אוהבת אותך.
😊
חחחחח
זה בריאא😛
אוהבת מלאאאאאאא
חחחחח סחתיין על הבבריאות 😂
אוהבת אותך.
😊
שמחה בשבילך מאמי
תהנווו לכן
QUOTE (koka15 @ 15/08/2007) שמחה בשבילך מאמי
תהנווו לכן
תודה ברי.
אוהבת אותך3>
😊
QUOTE (lipaz-sol @ 15/08/2007) QUOTE (limaori @ 15/08/2007) יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא גם אני רוצהההה
לא פייייר
חחחחחחחח לא נורא אני רואה אותכן יום שני לא?
תהנו יפות שלייי
ואיייייייייי 2 משוגעות ביחדדד, לא טוב!!!
חח תהנוו יפות שליייייי ותצטלמוו הרבה הרבהההה
אוהבת אותכןןן
ליאור שלי-משוגעת שלי חחחחחחחחחחח
את תראי אותי יום שני את מירב לא חושבת כי היא לא תבוא למפגש=\
חעחעחחע תודה מאמי שלי😛
חחחחחחח כן זה לא טוב אבל כיף חחח 😂
ולהצטלם לא חושבת שאנחנו ניצטלם 😨
אוהבת אותך ליאור.
😊
בטח שנצטלם 😛 מה זה להיפגש איתי ולא לחזור עם תמונות חיחיחי 😮
ושנשן אני לא באה למפגש 😛
QUOTE (סוופרמאמי @ 15/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 15/08/2007) QUOTE (limaori @ 15/08/2007) יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא גם אני רוצהההה
לא פייייר
חחחחחחחח לא נורא אני רואה אותכן יום שני לא?
תהנו יפות שלייי
ואיייייייייי 2 משוגעות ביחדדד, לא טוב!!!
חח תהנוו יפות שליייייי ותצטלמוו הרבה הרבהההה
אוהבת אותכןןן
ליאור שלי-משוגעת שלי חחחחחחחחחחח
את תראי אותי יום שני את מירב לא חושבת כי היא לא תבוא למפגש=\
חעחעחחע תודה מאמי שלי😛
חחחחחחח כן זה לא טוב אבל כיף חחח 😂
ולהצטלם לא חושבת שאנחנו ניצטלם 😨
אוהבת אותך ליאור.
😊
בטח שנצטלם 😛 מה זה להיפגש איתי ולא לחזור עם תמונות חיחיחי 😮
ושנשן אני לא באה למפגש 😛
חחחחחח אופססס אבל אבל אני יצא מוזרה 😨
נצטלם ונראה איך יצא 😛
חחח בושה לך מירב את לא באה למפגש חעחע 😂
אני מבריזה מהמפגש 😛
ואז מה גם אני יוצאת מוזרה חיחי
QUOTE (סוופרמאמי @ 15/08/2007) אני מבריזה מהמפגש 😛
ואז מה גם אני יוצאת מוזרה חיחי
חח יהיה טוב.