QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 14/08/2007) עשית לי רע עם השיר הזה :/ ...
מקווה שיסתדר לך מתוקה ושתהיי מאושרת !
מצטערת עם עשיתי לך רע ... לא בכוונה
תוודה מאמי
עצוב=\
את תראי הכול יסתדר...תהיי חזקה.
יבוא אחר.
(:
ת'אמת מאמי
את עושה את הדבר הנכון
לדעתי
אולי זה לא אמור להיות
אבל קחי לך את הזמן
ולאט לאט תשכחי
וכל פעם את תתחזקי!
בכל מצב אני כאן בשבילך תמיד!
QUOTE (limaori @ 15/08/2007) ת'אמת מאמי
את עושה את הדבר הנכון
לדעתי
אולי זה לא אמור להיות
אבל קחי לך את הזמן
ולאט לאט תשכחי
וכל פעם את תתחזקי!
בכל מצב אני כאן בשבילך תמיד!
אוהבת=]
איזה שיר עצוב .😢 יהיה אחלה מאמי ...
תודה בננות,
אוהבת אותתכן ...
וכן... יהיה טוב 😊
איזה שירר 😢
מזכיר לי דברים כ"כ כואבים
יהיה טוב מאמיי