והכל מתפוצץ .
העיניים נהיות אדומות והבטן כבר כואבת.
הראש והלב כבר כבדים ולא נותנים לזוז כראוי .
עוד שנייה וזה מתפוצץ .
אני מפוצצת .
והעיניים קשורות בזה .
אחת אחרי השנייה. .
אני מתפוצצת לתמיד ולא יחזור להיות שלמה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אולי בעוד יותר משנה .
מה קרה מאמי?
אוהבת אותך ושולחת חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (may1231230 @ 14/08/2007) מאמי מה קרה?
....
בגלל שכבר שאלו מה קרה
אני אגיד שלא משנה מה קרה
תשמרי על עצמך עם ראש מרום ותקווה
אל"תתפוצצי"....חכי..יש זמן...גם אם לא נראה..זה לא סוף העולם.
מאמוששש אל תתפוצצי!
קחי אוויר
לכי לעשות מקלחת מרגיעה
תשתי תאכלי תנוחי
ותבואי לספר מה קרה 😛
אוהבת ואיתך!!!!!
הכככל יהיה בסדר בובי
באמתת!!
קרהה שאני לא לומדת מטעויייווותת , וחוזרת עליהם בלי הפסקה...
והוא מבטטטטיחח ואני מאמיינה כמו סתווומה !!
ועכשיו ?! הינה אני אוכלת אותההה......
כמו טיפשה.
ועכשיו מאוחר מידי , התפוצצתי .
עליו . והוא יודע . ..............
תודה על הדאגה בנות .
^^
בקשר אליך, את לא טיפשה,
ולא כלום.
אז היית עיוורת קצת,
אז חוזרת על טעויות,
לא נורא,
אל תאכלי את עצמך בגלל זה!!
פשוט תתקדמי הלאה עם מה שנוצר..
ותנסי לשנות אם את יכולה...
לא נראה לי שמאוחר מידי לשנות את התמימות הזו שלך,
שאת מאמינה לכל דבר שהוא אומר.. 😁
ו א ל תגידי שאת טיפשה.
כי זה הדבר האחרון שאת.
אז שלא תעזי!
ובקשר לזה שהתפוצצת עליו-
אולי זה מה שהיה צריך לקרות.
אולי עכשיו שהוצאת הכל עליו,
הוא יודע את הצד שלך.
אולי הוא ינסה להבין ולהשתנות.
ואולי לא.
לפחות מה שכן- משו ישתנה, לא?
ואז לא תשארי תקועה באותו מצב שאת שומרת בבטן.
או שיהיה יותר טוב- או פחות.
אבל אם משו נגמר-
תזכרי ש"לכל סיום יש התחלה חדשה
ותמיד הפרידה היא קשה.."
אז אם תצטרכי להתקדם ולשכוח ממנו,
יהיה קשה,
אבל תבוא התחלה אחרת, מתוקה.
*הגבתי לך לפי מה שאני הבנתי שעליו כתבת..
אם זה מתאים באמת למה שהתכוונת לכתוב עליו- יופי,
אם לא- תבליגי*
מאמי אז טעית שוב
לא קרה כלוםםםם את בנאדםםם
את תלמדי בשלב מסויים
אל תשפטי את עצמך ככה
את תעברי את זה נסיכה
הכל יסתדר אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה עם מןרן ובר
הכל יהיה טוב
מה שקרה
כנראה היה צריך לקרות
אל תדאגיי
אוהבת מלאאאאאא
עם הבנות יפה שלי !
אל תיתני לעצמך ליפול..!
אז בנאדם עושה טעות..ועוד טעות..
ועוד טעות.. עד שהוא לומד מהטעויות שלו !!!!!!!
כל בנאדם טועה!!!!
אבל זה לא אומר שהטעויות האלה שלך יפילו אותך נכוון?!
את עכשיו חזרת על טעות שעשית כבר..!
אז תלמדי ממנה !
ותקחי את עצמך בידיים !
אוהבת אותך !
מאמי הוא חוזר ועושה לך רע כל פעם מחדש
אז תתעלמי ממנו מה את צריכה את היצור הזה?
את ילדה מדהימה כל כך מגיע לך יותר טוב ממנו.
וזה לא שאין, יש מלא בנים יותר טובים ממנו שידעו להתייחס אלייך כמו שמגיע לך - בכבוד ואהבה !
אוהבת אותך והיה אחלה את חזקה סומכת עלייך שתתגברי כל האפס הזה אחת ולתמיד!
תודה יפייפיות.. אוהבת אותכן. . . . . . .
אין אין..
ידעתי שאם אני יכתוב פה את מה שמפריע לי וכואב לי , יהיה מי שיעזור ויתמוך .
מקווה לעזור תמיד לכן שאני יוכל..
אוהבת הכי הכי שיש !!!
אז יש חיוווך חזרה ???
ושאת אפס אין סיכוי!!!!
את שווה יותר ממה שאת חווושבת!!!!!