תאחלו לי בהצלחה חח מקווה שייצא טוב😊
יש לי שטני כזה
ואני צובעת כמה גוונים יותר בהיר:]
יווו חחח אני מתרגשת , אף פעם לא צבעתי את השיער
וזה בא בספונטניות כזה:]
מקווה שיהיה יפה
בקרוב תמונות:]
בהצלחהה מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בהצלחה בובה
תעלי תמונות של לפני ואחרי חח
אי רוצה לראות תוצאות אחר כך
בהצלחה
חעעעעעעע
בסוף לא צבעתי
ראיתי את הצבעים בקטלוג
ונחרדתי קצת =\
הסתכלתי במראה על השיער שלי והחלטתי שאני אשאר איתו חחחח
אזעקת שווא😛
חחחחח לא נורא !
שיער טבעי הככי יפה ( ;
מאמי לילדה יפה הכל יהיה יפה..לא לדאוג