אני מכור לסם האהבה
שלושה ימים לא ראיתי את החיים שלי אני בקריז מפלצתי
(הכול מטאפורה)
ושרק ימישיך חחח לא צריך מכון גמילה חח
סתם פרקתי אושר חח
עזבו אני בתסביכים חחח
חחחחחחחח חמווודד :]]]]]]]
חחח איזה מתוקי
אז לך תעשה לה הפתעה תפגשו 😛
יאאאא איזה חמודייייי איך אתה מאוהב 😛
שיהיה לך ולחברתך רק אושר !!!!
הלוואי על כולנו כזאת אהבה
מקסימיםםםםםם
אוהבתותךך
יוו איזה חמוד =))
רואים שאתה אוהב אותה
QUOTE (may1231230 @ 14/08/2007) יוו איזה חמוד =))
רואים שאתה אוהב אותה
אוהב אותה זו עוד מילה קטנהה חח
QUOTE (apchi @ 14/08/2007) QUOTE (may1231230 @ 14/08/2007) יוו איזה חמוד =))
רואים שאתה אוהב אותה
אוהב אותה זו עוד מילה קטנהה חח
חחחחח זה פשוט מקסים 😊
חחחחח מדהים
ואני עוד נבהלתי חשבתי סמים עניינים
QUOTE (limaori @ 14/08/2007) חמודדדדדדדדדדדד😊
😊
חחחחחחח שרק תפרח עם האהבה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*