יצא כ"כ יפפפההה!!
עשיתי ג'ינג'י- דבש עם גוונים בלונדיניםםם!!
ויצא ממש יפה😊
ואני כ"כ אוהבתתת!!
והסתפרתי יחסית קצת.. (ביחס למה שהיה לי..)
והספרית עשתה לי גם פן.
ועם פן זה כ"כ מהמםםם!!
אבל אנלא יודעת לעשות לעצמי כמו שהיא עושה.. 😁
יוואו אני אוהבת את זה😊
וחבר'ה- לא לבקש תמונות.
אולי אני יעלה, לא מבטיחה..
(התמונות במצלמה של חברה שלי..)
אבל גם אם לא-
עכשיו יש עוד סיבה לבוא למפגש😊
יווופפידודידווווווווו😁
חחח תתחדשיי מאמיי
העיקר שאהבתתת
ושימי תמונות אם יצא לך זה דווקא נשמע יפה
ומעניין לראות איך יצאא
חח נשמע יפה
ואני יודעת שאמרת לא לבקש
אבל סתם כי זה כיף לבקש
תמונות?
חח תתחדשי מאמי
העיקר שאהבת😊
QUOTE (limaori @ 14/08/2007) חח תתחדשי מאמי
העיקר שאהבת😊
🙄
הכל יפה עלייך
אוהבת אותך חולת נפש שלי
תעלי תמונות😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תתחדשי😊
שמחה שאהבת איך שיצא😊
תתחדשששששששייי 😊
בטוח שיפה!!
וואו, כולם- תודה.
אבל התגובה שהכי שמחתי והתרגשתי לקבל- של נאפי.
אני א ו ה ב ת אותך..
דברי איתייי!!