אויי איזה חמודים
"שרבים אחרי שנרגעים טיפה לבוא ולדבר ולסדר הכל
ולדעת לסלוח ולשכוח לא להזכיר את העבר הרחוק "
תודה.
חחחחחחחחחחחח
ווווווווווווואאיי
איזה חמודיםםםםםםםם
555
רק תמשיככווו ככה
איזה כייף לשמוע ! 😊😊
מאמי כל הכבוד שאתם ככה..
😊
איזהה מדהימותת אתןןן חח איזה פירגוןן תודהה נשמותתת טובותת
אורטלל - שמחה שיכולתי לתת עצה טובה
ומילה שלי זה עוזרר חתוםם.. עליי !!
אוהבתת אותכןןןן
מתווקים פשוט מתוקים ( :
בהצלחה בהמשךךך .....
אוהבת מלא !
אני כל כך שמחה בשבילךךך
ובאמת רק אחרי שנרגעים צריך לדבררר
רק בהצלחה איתו😊
חחחחחחחחחחחח
איזה חמודד!
חחחח ואתם בכלל חמודים !
אני ממש שמחה בשבילך מאמי !
זוג מקסים !
כל הכבוד שאתם יודעים לפתור ככה בעיות !
הכי טוב=]]]
שמחה בשבילך שוב !
ושיהיה לכםם רק טוב בע"ה !55555555
חח איזהה נשמותת אתןןן חח אוהבתת אחת אחתת יואוו
תודההה על המחמאותת בהצלחה לכולכןן עם האהבה שלכןן שיש או שתגיעע
מוווווווואהה