חשבתי עליו!
עבר בדיוק חודש מאז שנפרדנו...
חודש שלם...
חודש אחד הקשים שהיה לי..
היו בינינו פרידות לפני זה אבל אף פעם לא הרגשתי כלכך רע..לאורך כל כך הרבה זמן...
ולו רק הוא היה שווה אפילו טיפה מהדמעות שזלגו פה בחודש הזה...
אני מסתכלת על זה לאחור..
ואני פשוט לא מאמינה כמה רוווע באדם אחד!
רק רע הוא עשה לי
ואני שמחה שזה מאחוריי😊
אני מבטיחה לעצמי שאני לא אפול יותר ככה!
כי לא מגיע לי...
וזהו...
😊
תודה שתמכתם בי כל החודש הזה😊
אוהבת אתכם ( :
יפה שלייי
שמחה שהבנתת
שהוא לא שווה כלוםם!!!
אני בטוחה שתיהיי חזקה
ולא תפליי
אוהבת מלאאא
איזה כייף לקרוע את זה
אבל מאמי תמיד אחרי דברים כאלהאנחנו קצת
בדיכאי ודברים דומים
וחושבים למה ואיך וכמה ומו ומה
אבל אחרי זה מגעים למסקנות
בגלל זה כל דבר או לטובה
ובכל רע צריך להוציא את הטוב!!
אוווהבת
ושמחה שחזר החייוך 😁
מכירה את ההרגשה.. ואני כ"כ שמחה בשבילך את לא יודעת כמה זה משמעותי !
יאלהההההה עכשיו דף חדש ושקט............. חחח 😊
בהצלחההההה מתוקה 3>
אני שמחה שאת מתחילה תקופה חדשה😊
כריס מאמי אני שמחה בשבילך שזהו זה נגמר הימים העצובים.
ומעכשיו את מתחילה משהו אחר מלא בחיוכים נכון?חחח😊
אוהבת אותך😊
שמחה בשבילך מאמי שהבנת שהוא לא שווה את זה!
כי באמת מגיע לך יווותרר!!
בהצלחה לך
ושיהיה לך רק טווב
תודה יפפפפות שלי😊
מעכשיו?!
רק טוב
5 5 5 :]
אוהבת את כולכן😛
הכי שמחה בשבילך כל הכבוד אוהבת אותך
כריסי אוהבת אותך מאמי שלי
שמחה שהכול מאוחרה
אמרתי לך יעבור לא?..
העיקר עבר
ואת כרגע מאושרת
מווואה3>
שמחה בשבילך כלכך
ומאחלת לעצמי להגיע למסקנה הזו
QUOTE (einavush @ 14/08/2007) שמחה בשבילך מאמי שהבנת שהוא לא שווה את זה!
כי באמת מגיע לך יווותרר!!
בהצלחה לך
ושיהיה לך רק טווב
אוהבת אותך מאוד מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*