הרוב כבר יודעים
שאתמול הייתי ביום גיבוש בפנימייה..
היה כל כך כיףף
נהנתי שם מכל רגע
הכרתי אנשים מדהימים!!
גם כאלה שאני הולכת ללמוד איתם בשיכבה, בכיתה
וגם מעוד שכבות
שיחקנו כל מיני משחקים
"רצנו" בכל הפנימייה
היינו אמורים לרוץ
אבל לא היה לנו כוח
חחח
עשינו סיבוב בכל הפנימייה
הכרנו הכל
היינו בבריכה
הייתי שם יום שלם
מ8 וחצי
עד 5 בערב
ועוד שבועיים אני חוזרת לשם
וב 29.08
מתחילים הלימודיםםםם
-החופש עבר כל כך מהרר!!!-
ואני אתגעגעעעע המוןןןןןןןן
ומה תעלמי לנו לכל הזמן הזה?
ואני שמחה שנהנת והכרת הרבה
שיהיה לך רק בהצלחה וטוב שם😊
נתגעגעעע
שמחה שנהנת מאמי ושיהיה בהצלחהה.!!!
אוהבתתת המון
שמחה שהיה לך כיף וטוב
בהצלחה בהמשך..
אל תעללמיייייי בובי שליי
אני יתגעגעעעע
אוהבת אותך
אני אנשה ליהיות כאן כמה שיותר
וגם באייסי ובמסן
מה שבטוח
שבשבת הראשונה
31.08-01.09
אני נשארת שם
ושבת אחרי אני יהיה בבית..
ולפעמים אני גם אחזור ימי שלישי
ואני אנסה גם להכנס משם😊
אוהבת מלאאאאאאאא
אני אתגעגעעעעע
QUOTE (koka15 @ 14/08/2007) שמחה שהיה לך כיף וטוב
בהצלחה בהמשך..
אל תעללמיייייי בובי שליי
אני יתגעגעעעע
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
פיצ פיצ אני יתגעגעגע מלא,
העיקר טוב לך שם,
ואת נהנננתתת.
אוהבת אותך מלא,
לא לשכוח אותי😛
איזה כיףףףףףףףףףף .. הייתי רוצה להיות באיזו פנימייה.. חח! זה נשמע כיפי נורא!
שיהיה לך ה-מ-ו-ן בהצלחההההההההההההההה!
ואל תעלמי לנו 😢
אוהבתתתתתתתתת 3>
יאאא
אני כל כך אוהבת אתכםםם!!!
בחיים אני לא אעלם מפה!!
אני לא יודעת איך בכלל אני אצליח להסתדר בלי האתר
בלעדיכםם
נראה לי אני אבוא הבייתה
הדבר הראשון שאהני יעשה
זה לרוץ למחשב
ולהכנס לפה😁
ותודה על ההצחלהה
פוצ פוצ??
איך אפשר לשכוח??
אה??
אוהבת מלאא
יאאאא מאמי שמחה בשבייילך!!
שיהיה לךךך הכי הכי הכי בהצלחחחחה 😊
לאיזה פנימיה את הולכת? אשל?!
ב=ה=צ=ל=ח=ה!!!!!!
מקווה שיסתדר לך שם הכי טוב שבעווווולם!
טניו'ש מאמי שלי
הלוואי ורק תצליחי שם
שיהיה לך רק טוב
שיהיה לך כייף
שמרי על עצמך
פנימיה זה משהו שלא קל להיות שם,יש הרבה לחץ חברתי-אז בבקשה בבקשה בבקשה
תנסי לא להיכנס לאותו הלחץ ולאאא לעשות משהו בניגוד לרצון
היו מקרים שאני מכירה,וכואב לי לאבד ת'אנשים שקרובים אליי,
מאמי שמרי על עצמך
שיהיה לך טוב
ואני אתגעגע אלייך כל-כך!
אוהבתתת
מורן כן לאשלל
תודה😊
רגינההה
מבטיחה לשמור על עצמיי!!
ובאמת שיש שם חברה מדהימים!!
הכרתי כמה מהשכבה שלי
ואין עליהם!!
באמת..חמודים
מקבלים יפה!
גמני אתגעגע המוןןן😢
אוהבת המוןןן