די קשה לי כבר נשברתי אין לי כוחות כל פעם ליפול שתיים אני לבד בבועה שלי בדיכאון היום יומי שלי כל לילה אני מתפללת שמחר יהיה יותר טוב אבל זה לא ממש עוזר החיים שלי גמורים עוד לפני שהתחילו מאז שעברתי בית ספר אני לבד בלי חברים שאני מאוד אוהבת אותם אבל הם לא ממש רוצים אותי איתם לפני שנתיים היה לי הכל אבל זה כבר היסטוריה אני רוצה לפתוח לדף חדש אבל אין לי איך אין לי עם מי לדבר אולי כאן עם התגובות שלכם אני יצליח לקבל קצת עזרה
לא מזמן היה לי ולאחותי יום הולדת וזה היה היום הכי שחור בחיים שלי בחיים לא הרגשתי ריקנות כזאת לא ידעתי שהמצב שלי כל כך גרוע לא אמרו לי מזל טוב לא חיבוק לא מתנה כל היום בכיתי הייתי בדיכאון שלא היה לי כזה בחיים הרגשתי מתה שעם אין לי חיים אז בשביל מה להמשיך את כל זה בלג בעומר אותו דבר כולם ביחד עושים על האש ואני בבית למה? כי אין לי חיים אין לי חברים אין כלום זה קשה כל יום לקום בבוקר ולדעת שמחר יהיה כמו אתמול ושאין כל כך למה לצפות זה החיים שלי כבר שנתיים עם זה אני חייה עם הריקנות
אני מאוד רוצה שתקראו זאת הפעם הראשונה שלי פה
ברוכה הבאה לאתר מאמי תהני זה קודם כל
אם את צריכה משהו אני פה תמיד.
העברתי לפורום מה שבראש
לגבי מה שכתבת את חייבת להיות חזקה
תיראי נכון שאת עוברת תקופה קשה ולא
קל לך אבל הכל מסתדר בסופו של דבר
את חייבת להאמין שיהיה טוב ולראות
את הצד החיובי בכל העניין
גם אם קשה לשים לב אליו...
את צריכה להרים את הראש ולעשות
הכל כדי לשנות את המצב
נכון קשה לך בלי החברים שהיו אז
אבל כל סוף זה התחלה חדשה
אני בטוחה שאת ילדה מקסימה
אולי את לא יודעת להעריך את עצמך מספיק.
תכירי אנשים חדשים, חברות וידידים
תיפגשי איתם תזמיני אותם אלייך
תצאי איתם, תלכי עם אחותך לים
תכירי שם אנשים. פשוט תעשי
מה שאת אוהבת
לא מגיע לך לסבול
ואת יכולה וצריכה לשנות את המצב
כי רק כואב לך וחבללל
לאף אחד לא מגיע סבל כזה
מה שכן זה עניין של זמן
לא הכל קורה ברגע
את צריכה להאמין שיהיה טוב
והזמן יעשה את שלו
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
פרטי/איסיקיו/מסן... כל מה שאת צריכה
תרגישי חופשייי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי ברוכה הבאההההה..קבלי חיבוק ממני ועכשיו!
אפשר להגיד שאני מבינה אותך...את האמת?גמני לא ממש זוכה לחיבוקים כל כך..במשפחה..חוץ מאחי הקטן...
יש לי חברות שמחבקות..וחבר מקסים שמחבק...
אבל עדי אני מרגישה חסר מרגישה לא אהובה מספיק אז אני יכולה להבין אותך.
רציתי להגיד לך,שתמשיכי להכנס לפורום ואת תרגישי אהובה אם זה מהשאת מחפשת,בעצם אני בטוחה שזה מה שאת מחפשת כי כל אחד צריך את זה.
אני מבטיחה לך שפה תקבלי את החיבוקים שאת רוצה ואת החברות שבא לך לבלות איתן והכל!
תנסי להתפח יותר לאנשים אולי את מתביישת יותר מדיי ולא נפתחת אלייהם אז בגלל זה את מרגישה ככה מנותקת?
או שהם סתם אנשים רעים שלא אוהבים להתחבר לאחרים?
תנסי להתחבר תנסי להשתלב עם כולם...
מאמי אולי עוד לא מצאת את מקומך בחברה
לפעמים אנחנו בטוחים שיש לנו חברים והכול ובסוף מתברר שזה לא נכון
בגלל זה אנחנו מתאכזבים כל הזמן
אף פעם אל תפסיקי לחפש
את לא חייבת להיות עם אותם אנשים כל הזמן
אנייודעת שאת מרגישה רייקנות, לבד, בדידות
שאין לך על מי לסמוך
אבל את קודם כל צריכה לסמוך על עצמך
את יודעת מי החברים שלך כרגע, מי שהיו אמורים להיות
את יודעת שהם לא באמת, אז אל תמשיכי להסתובב איתם
אני בטוחה שהם לא החברוה היחידה בבית ספר שלך
תפתחי את האופקים שלך
תני לעצמך להכיר אנשים אחרים
תחליטי שמתחילה שנה חדשה וכך גם מתחילה תקופה חדשה
תהיי אופטימית
אל תתני לעצמך לבכות כל הזמן
כי את זה כמו מכשול ותנסי להתגבר עליו
כי את כן מישהי שיסתובבו איתה, שיאהבו אותה, שירצו להיות איתה
אבל הם פשוט לא מעריכים את זה!
אז גם שאת מרגישה שקשה לך, תנסי לשנות את זה
כי הכול תלוי בך!
ואנחנו תמיד פה! כל הזמן!!!
ואם את רוצה אני תמיד בפרטיייי
וקבלייי חיבוקק ענק ממני!!!!
QUOTE (נאפי @ 13/08/2007) ברוכה הבאה לאתר מאמי תהני זה קודם כל
אם את צריכה משהו אני פה תמיד.
העברתי לפורום מה שבראש
לגבי מה שכתבת את חייבת להיות חזקה
תיראי נכון שאת עוברת תקופה קשה ולא
קל לך אבל הכל מסתדר בסופו של דבר
את חייבת להאמין שיהיה טוב ולראות
את הצד החיובי בכל העניין
גם אם קשה לשים לב אליו...
את צריכה להרים את הראש ולעשות
הכל כדי לשנות את המצב
נכון קשה לך בלי החברים שהיו אז
אבל כל סוף זה התחלה חדשה
אני בטוחה שאת ילדה מקסימה
אולי את לא יודעת להעריך את עצמך מספיק.
תכירי אנשים חדשים, חברות וידידים
תיפגשי איתם תזמיני אותם אלייך
תצאי איתם, תלכי עם אחותך לים
תכירי שם אנשים. פשוט תעשי
מה שאת אוהבת
לא מגיע לך לסבול
ואת יכולה וצריכה לשנות את המצב
כי רק כואב לך וחבללל
לאף אחד לא מגיע סבל כזה
מה שכן זה עניין של זמן
לא הכל קורה ברגע
את צריכה להאמין שיהיה טוב
והזמן יעשה את שלו
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
פרטי/איסיקיו/מסן... כל מה שאת צריכה
תרגישי חופשייי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איתה
את חייבת להיות חזקה!!!
QUOTE (נאפי @ 13/08/2007) ברוכה הבאה לאתר מאמי תהני זה קודם כל
אם את צריכה משהו אני פה תמיד.
העברתי לפורום מה שבראש
לגבי מה שכתבת את חייבת להיות חזקה
תיראי נכון שאת עוברת תקופה קשה ולא
קל לך אבל הכל מסתדר בסופו של דבר
את חייבת להאמין שיהיה טוב ולראות
את הצד החיובי בכל העניין
גם אם קשה לשים לב אליו...
את צריכה להרים את הראש ולעשות
הכל כדי לשנות את המצב
נכון קשה לך בלי החברים שהיו אז
אבל כל סוף זה התחלה חדשה
אני בטוחה שאת ילדה מקסימה
אולי את לא יודעת להעריך את עצמך מספיק.
תכירי אנשים חדשים, חברות וידידים
תיפגשי איתם תזמיני אותם אלייך
תצאי איתם, תלכי עם אחותך לים
תכירי שם אנשים. פשוט תעשי
מה שאת אוהבת
לא מגיע לך לסבול
ואת יכולה וצריכה לשנות את המצב
כי רק כואב לך וחבללל
לאף אחד לא מגיע סבל כזה
מה שכן זה עניין של זמן
לא הכל קורה ברגע
את צריכה להאמין שיהיה טוב
והזמן יעשה את שלו
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
פרטי/איסיקיו/מסן... כל מה שאת צריכה
תרגישי חופשייי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מצטרפת למורן
את יועת מעניין אותי לדעת קודם כל בת כמה את?!
דבר שני אני אגיד לך משהו...תאמיני לי לאנשים יש יותר בעיות ממך...למה אני מתכוונת...אנשים מאבדים עבודות נשארים בלי כסף עם ילדים מאבדים את הבתים שלי יורים באנשים....
מה שאת צריכה זה לא את התגבות שלנו אלא לקחת את עצמך בידיים להוריד לעצמך איזה כמה כאפות.... את יודעת למה נשארת בלג בעומר בבית לבד?! בגלל שהכרחת את עצמך... מכירה את האימרה אנשים תמיד יכנסו ויצאו מהחיים שלך ורק החברים האמיתיים ישארו לנצח...אם עדיין לא קרה לך יקרה לך....תיראי למה בהתחלה שאלתי אותך בת כמה את למה אם הייתי נגיד לפני צבא או משהו אז באמת הייתי מבינה אותך והייתי אומרת לך דחוף דחוף לשנות את הגישה שלך לחיים אבל אני מאמינה שאת בת 15 16..או אפילו פחות אז אני אומרת לך...קחי נשימה עמוקה...ותני הזדמנות לחיים....קשה..אני יודעת שמעבר קשה..אני הגרתי לפאקינגן קנדה ואני מתגעגעת לחברים שלי אני פה שנתיים וחצי ואין יום...נשבעת לך בחיים שלי אין אפילו דקה שאני לא חושבת על הבית ומתפללת שיהיה טוב לכולם....את יודעת כמה היה לי קשה בהתחלה?! אבל עוברים...תגידי תודה לאלוהים שאת חיה בארץ הקודש...תודי לפחות על זה ..תודי שיש לך אחות....אח שלי גר רחוק ממני הוא התחיל כבר חיים משלו...אז תגידי תודה על זה גם... עם ההורים שלי אני בקושי מדברת.... אבל בכל זאת מודה להם שהם רוצים לטובתי תמיד למרות שאני כועסת עליהם.... ולא מבינה למה הם הוציאו אותי מהארץ....תודי על הדברים הכי קטנים שיש לך בחיים..את יודעת פה בקנדה אין לנו ים...רק אגמים וכאלה והמזג האויר רוב השנה כזה חורפי..לפני שנה היו מממ אולי 27 מעלות שזה כלום בניגוד לארץ...הלכתי עם כמה אנשים לחוף ים...סתם חוף ים קטן כזה...ראיתי חול....את יודעת איך התרגשתי?!!! את קולטת...מחול????????1!!!!! אנשים הסתכלו עלי כזה מה עובר עליך ילדה מוזרה....ואני דפקתי את החיוך של החיים וצעקתייי לכולם "חולללל"...תראי לאיזה מצב הגעתי....וסבבה בהתחלה גם אני הייתי צריכה חיבוקים ותמיכה ואולי במידה מסויימת רציתי שאנשים ירחמו עלי אבל ככל שהזמן עובר אני מרגישה שאני לבד בעולם הזה יעני כל אחד דואג לתחת של עצמו וזה הטבע של אנשים....אין טעם לכעוס על זה...אלא רק להבין....ותאמיני אנשים בארץ אנשים נהדרים...אל תחכי שמשהו יבוא אליך ככה סתם אל תחכי שזאתי שאמרוה להיות החברה הכי טובה שלך במקום החדש תדפוק לך בדלת ותגיד לך "שלום נעים להכיר אני החברה הכי טובה שלך מהיום"...אין ניסים בעולם..אלוהים קיים כן....ואני מאמינה בו בכל ליבי....אבל הוא למעלה...ואת למטה פה....אני מבקשת ממך...לפחות תעשי את זה בשבילי חחח בשביל מישהי שאת לא מכירה אבל לא משנה תעשי את זה בשבילי...תני לעצמך דחיפה ענקית...אני יודעת כמה זה קשה...אבל תדחפי את עצמך צאי יותר ותחשבי כמה שפחות...זה המפתח.... כמה שפחות לחשוב....תיחיי את החיים..... ותנסי כמה שיותר...
מקווה שלא סתם חפרתי... (=
יום טוב!
נ.ב.- מצטערת אם יש טעויות בעברית אני פשוט מקלידה מהר.. חח 😁
QUOTE (koka15 @ 14/08/2007) QUOTE (נאפי @ 13/08/2007) ברוכה הבאה לאתר מאמי תהני זה קודם כל
אם את צריכה משהו אני פה תמיד.
העברתי לפורום מה שבראש
לגבי מה שכתבת את חייבת להיות חזקה
תיראי נכון שאת עוברת תקופה קשה ולא
קל לך אבל הכל מסתדר בסופו של דבר
את חייבת להאמין שיהיה טוב ולראות
את הצד החיובי בכל העניין
גם אם קשה לשים לב אליו...
את צריכה להרים את הראש ולעשות
הכל כדי לשנות את המצב
נכון קשה לך בלי החברים שהיו אז
אבל כל סוף זה התחלה חדשה
אני בטוחה שאת ילדה מקסימה
אולי את לא יודעת להעריך את עצמך מספיק.
תכירי אנשים חדשים, חברות וידידים
תיפגשי איתם תזמיני אותם אלייך
תצאי איתם, תלכי עם אחותך לים
תכירי שם אנשים. פשוט תעשי
מה שאת אוהבת
לא מגיע לך לסבול
ואת יכולה וצריכה לשנות את המצב
כי רק כואב לך וחבללל
לאף אחד לא מגיע סבל כזה
מה שכן זה עניין של זמן
לא הכל קורה ברגע
את צריכה להאמין שיהיה טוב
והזמן יעשה את שלו
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
פרטי/איסיקיו/מסן... כל מה שאת צריכה
תרגישי חופשייי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מצטרפת למורן
^^