אני כול כך פוחדת מממה שיקרה מחר או מחרותייםם או שבוע הבא או שנה הבאה או שנתיים הבאות..
כול כך פוחדת.
ואפילו לא יודעת למה.
=\
כולם מפחדים מהלא נודע ..
פשוט מנסיםם להעביר את זה
בלי יותר מדיי מחשבות
אין לך ממה לפחד
תתעסקי בהווה לא בעתיד.
העתיד יגיע לבדו בעזרת השם
יהיה טובבב
מאמי את צריכה להנות ולחשוב
על ההווה... רק אלוהים יודע
מה יהיה בעתיד.
תחשבי חיובי יהיה חיובי
תהיי חזקה מאמי
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תשכחי מהעבר
תחיי את הרגע
אל תחשבי על העתיד
מבינה אותך גמני ככה אבל אני מנסה כמה שיותר לעשות מה שאני יכולה
עכשיו ללכת לעבוד פה מחר לא יודעת מה יהיה אבל נקווה שיהיה טוב
כל הזמן לקוות שמחר יהיה טוב
מחר יום חדש
מחר הכל ייסתדר
אל תפחדי מאמי...
את יודעת שהמצב שלי ככה יישתפר?
פעםהייתי כמה בבוקר
ובוכה
שמישהו לא ימות מהמשפחה שלי
גם עכשיו אני ככה אבל הולכת,שותהףנרגעת מהר וישר הולכת לחשוב מה יש לעשות היום ולהמשיך את היום בשקט..פעם הייתי ממש בטארומה!..רציתי להתאבד כמה פעמים בשביל לא לסבול עליי את האובדן עוד ועוד ואז אמרתי לעצמי שאני יעשה למשפחה שלי עוד אובדן אז בי אני אמנם אתחשב אבל בהם?לא...
תהני מהרגע,עכשיו!
לא משנה מה יהיה מחר..
מאמי
אל תחשבי שיהיה משהו רעע
והכל יהיה טובב
תיחיי את ההוה
אוהבת מלאאאא
אני חושבת שאת יודעת למה
אולי גם אני יודעת
את מפחדת מהעתיד, כי זה הלא נודע
אבל בכל מצב מה שיהיה לך
אני איתך תמיד!!!!
אוהבת אותךךך משוגעת שליי
מה קרה קוקי? \ =
דברי איתי במסןן...
אוהבת😊
אל תחשבי על רע
QUOTE (טוניטה @ 14/08/2007) מאמי
אל תחשבי שיהיה משהו רעע
והכל יהיה טובב
תיחיי את ההוה
אוהבת מלאאאא
מסימכה פה עם כולן..
תחיי את הרגע כי חיים רק פעם אחת..
ליפל אל תחשבי על מה שיהיה
ואל תחשבי על דברים רעים
זה סתם משפיע עלייך
מקווה שלא קרה כלום
ודברי איתי
ככה סתפ פתאום
יצא לך לחשוב על זה ??
או שקרה משהו ?
את לא צריכה לחשוב מה יקרה
מחר או מחרתיים או עוד חודש או שנתיים
פשוט לחיות מיום ליום
בשמחה בכיייף
ובלי פחד!!
QUOTE (koka15 @ 13/08/2007) כולם מפחדים מהלא נודע ..
פשוט מנסיםם להעביר את זה
בלי יותר מדיי מחשבות
אין לך ממה לפחד
תתעסקי בהווה לא בעתיד.
העתיד יגיע לבדו בעזרת השם
יהיה טובבב
😊
אני אוהבת אותכן תודה על הכול.
אני לא יחשוב יותר על מה שיקרה אני אחיה את הרגע.
😊
ולא קרה כלום זה סתם מחשבות=\