קיצר..יצאתי היום לעיר כולי בבאסה, אחרי שראיתי אותו לשניה אתמול לא הפסקתי לחשוב עליו
מסתבר שלחברה שלי יש תמספר שלו...היא התקשרה אליו ואמרה לו לבוא
הוא בא..הייתי כווולי בלחץ
פתאום הוא מתחיל לעשן...
מסתבר שהוא ילד מסטווווול
מגעיללל
קיצררררר אני מאושרת עד מעל לגג 😁😁😁
הלב שלי בחזרה שלי...
אני לא חושבת עליו יותר
יכולה להמשיך הלאה בלי לחשוב עליו
יופי דו 😁
אפילו תמסן שלו לא ביקשתי
אין לי צורך =]]]]
תגידו מזל טוב?! 😁
הוריי D:
חחחחחחח מאושרת שהוא מסטול? חחחחח
מזל טוב
שמחה בשבילך
יופיייידודידוווווווווו😊
אם את שמחה, אז זה מושלם😁
בגלל מה שגילית עליו ?
ככה מאושרת ולא חושבת יותר
חחח אני שמחה
רואהה אמרתי לך!!!!
אוווהבת המווון!
שמחה בשבילך מאמי😊
מזל טוב😊
גלווושששששש שלי
אני שמחה בשבילך בובה
בהצלחה ,ומזלטוב
אוהבת אותך ..
חחחח מזל טובב יפה שלי
רק שיהיה לך טוב נסיכה
אוהבת אותך מאודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שמחה בשבילך מאמיי..
מואההההה
אוהבת מלאא
חחחחחחחחחחחחח שמחה בשבילךך😊
שוננננננאת שמעשנים לידי ,
זה יכול להוריד לי את החשק מאותו בן אדם לגמריי ..
בטח ההוא סתם רצה לעשות קצת פוזות על הכוסית הקטנה שלנו,
אבל לא עבד לו.. חח נהנהנבננה .. (:
שמחה שטוב לך מאמייי 3>
קוללולולולולולולוללוווושש!!
חחח למרותש נאי יודעת ממזמן אבל סתם באלי לפנק אותך בתגובונת, אני אוהבת אותך אחות שליייי
ואמרתי לךךךךךךךך😛
מווואהההההההההה
תודה לכולןןןן
סוףסוף אני יכולה להמשיך הלאה בלי לחשוב עליו
אולי עכשיו אני אמצע באמת מישו אחר 😊
אופירי אני אוהבת אותך תאומההה