יש קצת עצב..
אחד שהיה חבר ממש ממש טוב שלי,
משו מטורף,
אהבה (לא זוגית, אלא נטו אהבה של ידידים) עצומההה..
משו שבחיים לא היה לי ככה..
(כלומר, אהבה בריאה לידיד.. חח)
אז בקיצור, אנחנו צריכים לנתק קשר..
ולא חשוב למה.
שנינו לא הכי שמחים,
ולשנינו זה ממש קשה.
למרות שזה ממש בריא בשבילינו....
אולי מתישהו בעתיד הדרכים יפגשו שוב..
מי יודע..
אבל בקיצור, קצת עצוב לי מאוד בגלל זה..
אני אתגעגע.. 😢
מדהים שלי.
זה מי שאני חושבת ???
ואם כן למה בגלל חברה שלו ?
או מה ?.
דבריאיתי יפה שלי אוווהבת!!
ומאמי תביני שהכל לטובה!
וכל מה שצריך לקרות פשוט קורה!!!!
אני מצטערת בשבילך מאמייי
אבל אם אתם צריכים להישאר ידידים
אתם עוד תחזרו להיות ידידים
ואני לא מאמינה שידידות כזאת חזקה כמו שאת אומרת שיש לכם
אפשר לסגור ככה ולכבות אותה
זה תמיד ישאר.. ומתשהו הכל יתפרץ ותחזרו בחזרה!
אממ עינבוש- אנחנו צריכים לנתק לשנה-שנתיים..
ואז נראה..
קצת מבאס כל התהליך הזה של הסדר ושירות לאומי..
זה קשור לזה.
אבל מורכב להסביר.. בעיקר בכתב.
תודה בכלאופן.
מיכלוש- דברי איתי..
אין לו חברה בכלל.. 😁
ידיד טוב יחכה גם שנה שתיים
ולפי מה שאמרת אתם באמת ידים טובים
QUOTE (סוופרמאמי @ 13/08/2007) ידיד טוב יחכה גם שנה שתיים
ולפי מה שאמרת אתם באמת ידים טובים
עם מירב.
😊
QUOTE (einavush @ 13/08/2007) אני מצטערת בשבילך מאמייי
אבל אם אתם צריכים להישאר ידידים
אתם עוד תחזרו להיות ידידים
ואני לא מאמינה שידידות כזאת חזקה כמו שאת אומרת שיש לכם
אפשר לסגור ככה ולכבות אותה
זה תמיד ישאר.. ומתשהו הכל יתפרץ ותחזרו בחזרה!
..
ידידות אמיתית תמיד חוזרת מאמי
אין סיבה שתנתקו קשר
תהיי חזקה מאמי
דברי איתו על הכל
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לפעמים דברים יפים נגמרים..:\
מצטערת מאמי..
QUOTE (OrtalBe @ 14/08/2007) לפעמים דברים יפים נגמרים..:\
מצטערת מאמי..
....
QUOTE (נאפי @ 13/08/2007) ידידות אמיתית תמיד חוזרת מאמי
אין סיבה שתנתקו קשר
תהיי חזקה מאמי
דברי איתו על הכל
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
דיברנו על זה,
הוא אמר שהוא ממש מבקש שאני לא יחכה לו,
והוא לא יחכה לי..
והוא צודק..
אנלא רוצה שזה יעכב את אחד ממנו בחיים,
ועוד בסוף יכול להיות שנגלה ששנינו השתננו כ"כ שאין טעם להיות ידידים..
אולי יצא מתישהו בנחזור לקשר הזה,
אבל כרגע- זה לא נראה ככה בכלל..
ואורטל ולימור- צודקת.. לפעמים דברים טובים נגמרים😢
יהיה טוב..
את יודעת מה ?<
אני מעריצה את הגישה שלך ..
את אומרת לעצמך עכשיו שבתוך כל השמחה יש גם עצב ..
את עוזבת ידיד שלך, שאת אוהבת מהנשמה ..
ואת לא מאלה שייסתגרו ויבכו,
אלא ינסו להבין.. לראות מה קורה..
ולנסות להבין את פשר הנתק בינכם .
אני בטווחה במיליון אחוז,
ויכולה להבטיח לך, שלא משנה מה, את כל החוויות שהענקתם אחד לשנייה,
אף אחד מכם לא ישכח ..
ואולי תיפגשו ביום מן הימים..
ואולי תדברו קצת על היום שבו נפרדתם ..
אבל אתם תצחקו ביחד רק על הדברים הטובים..
כי זה מה שכיף בידידות אמת..
להנות מהטוב וללמוד את הרע .
אוההבת אותך מאמולי שלי ..
מקווה שההרגשה שלך תשתפר (:
^ את כ"כ בובההה!
אני מתה עליךךך!
אשכרה עשית ממני מישי מדהימה. חח
תודה מותקק!
את עוד מודה לי?
זו את המדהימה ככאן (: