פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש "רוצה שהכל ישתנה כבר...נימאס לי שזה...

"רוצה שהכל ישתנה כבר...נימאס לי שזה ככה..."

✍️ אופירייי 📅 14/08/2007 01:23 👁️ 207 צפיות 💬 7 הודעות
כ''כ עצוב ליי..
הדמעות זולגות בלי הפסקה.
אני לא יודעת מה עובר עליי..
קשה לי לחייך..ואם אני מחייכת אז זה לכמה רגעים ואז זה שוב משתלט עליי...
דיי מתי זה יעבור כבר..
אני כבר לא יודעת אם להגיד שכואב לי יותר משעצוב לי או ששניהם באותה המידה..
רוצה שהכל ישתנה כבר...נימאס לי שזה ככה...
רוצה את החיים שלי בחזרה שהייתי כל בוקר קמה עם חיוך על הפניפ ושהייתי מחייכת כל היום...
אבל את החיוך האמיתי שליי...ולא את החיוך המזויף שליי...
רוצה את האהבה שלי שתחזור להיות כמו שהיא הייתה...אוףף למה זה היה צריך לקרותת..
למה עשיתי שטות כזאת ענקית..
אני לא לומדת את הלקח שליי..
הלוואי והכל כבר ישתנה.
והכל יחזור לקדמותו..


+^+אני פשוט מפחדת+^+

אבל אני לא יודעת ממה ,זה העיניין..😢😢😢😢😢😢😢
תקשבי מאמי לכול אחד בחיים יש תקופת טובות ויש תקופות רעות
אני מבינה אותך עכשיו כי גם עלי עוברת תקופה נוראה אבל אני מנסה להגבר
ותנסי גם את תחשבי על הדברים הטובים שיש לך..
אני מקווה שהכול הסתדר =]
QUOTE (-ליאורוש- @ 13/08/2007) תקשבי מאמי לכול אחד בחיים יש תקופת טובות ויש תקופות רעות
אני מבינה אותך עכשיו כי גם עלי עוברת תקופה נוראה אבל אני מנסה להגבר
ותנסי גם את תחשבי על הדברים הטובים שיש לך..
אני מקווה שהכול הסתדר =]
גמאני😢
ותודה בובה
אהובה שלי ..

אני שונאת שאת בוכהההה
למרות שזה קצת משחרר
אני לא אוהבת שאת בוכה
עושה לי רע עוד יותר

מאמי אם את רוצה להמשיך להילחם עליו
אז תמשיכי להילחם
אבל תדעי שזה גורם לך לכאב עצום
לדמעות , לכאב , עצב
את לא היית ילדה כזאת
את היית הילדה שתמיד חייכה
עם בכית זה היה משימחה לא מעצב

כבר ניגמרו לי המילים
פשוט בא לי לחבק אותך
לתת לך חיבוק ענקקי
אני רוצה שתדעי שאני תמיד פה בשבילך יפה שלי

ושיהיה פסדר , נכון נימאס לישמוע את זה
אבל חייב להאמין למישפט הזה
גם אם הוא לא נישמע ממש אמין

בקיצור אני אוהבת אותך אהובה שלי , אוהבת אותך כ"כ
ואני לא רוצה שתיהיי עצובה !

*בובה לא שמעתי ששלחת לי תהודעות
ישנתי כמו בול עץ
ממש לא הרגשתי טוב
כל הלילה בכיתי ..:[
מאמייי שלייי איזה עצוב היה לי לראות
את ההודעה הזאת😢
תקשיבי את חזקה ואת תרימי את הראש
הכל יהיה בסדר
כשאת לא תוותרי את תצליחי
והתקופה הטובה "ההיא" זאת שאת מדברת עלייה
תחזור ותהיה הרבה יותר טובה.
אם את אוהבת מישהו אל תוותרי תלחמי
אם אחרי שוויתרת ראית שזה לא אפשרי
תתני לזמן לעשות את שלו
כי את תשכחי אותו זה רק עניין של סבלנות
את צריכה להיות חזקה ולראות גם את
הטוב שיש אפילו שעכשיו רע לך ועצוב לך
את תיראי שהכל יסתדר ויהיה בסדר
אם את צריכה משהו את יודעת שאני תמיד פה
אוהבת אותך מאוד מתוקה
שולחת לך חיבוק ענקי
והחיוך יחזור אלייך אני מבטיחהה לךךך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 13/08/2007) מאמייי שלייי איזה עצוב היה לי לראות
את ההודעה הזאת😢
תקשיבי את חזקה ואת תרימי את הראש
הכל יהיה בסדר
כשאת לא תוותרי את תצליחי
והתקופה הטובה "ההיא" זאת שאת מדברת עלייה
תחזור ותהיה הרבה יותר טובה.
אם את אוהבת מישהו אל תוותרי תלחמי
אם אחרי שוויתרת ראית שזה לא אפשרי
תתני לזמן לעשות את שלו
כי את תשכחי אותו זה רק עניין של סבלנות
את צריכה להיות חזקה ולראות גם את
הטוב שיש אפילו שעכשיו רע לך ועצוב לך
את תיראי שהכל יסתדר ויהיה בסדר
אם את צריכה משהו את יודעת שאני תמיד פה
אוהבת אותך מאוד מתוקה
שולחת לך חיבוק ענקי
והחיוך יחזור אלייך אני מבטיחהה לךךך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוהבת אותךךך
"רוצה שהכל ישתנה כבר...נימאס לי שזה ככה..."

אם רע לך במידה כל-כך גדולה
תתחילי את לשנות את הכול
אל תחכי לניסים ,למרות שהם קימיים 😊
תתחילי בדברים קטנים,לאט לאט
ואז תראי איך שאפילו הדברים הגדולים שנותנים לך כאב מתחילים להשפיע לטובה
כלומר משתנים מרע לטוב 😁

ולגב י הטעות שלך
אנשים טועים מאמי
אין מה לעשות,
אין אדם שלא טועה
טעויות גדולות קטנות,ענקיות ואפילו ממש ממש גדולות

אני יודעת שקשה לך עכשיו
אבל תנסי לרגע לחשוב
איזה כייף אם כל זה לא היה לך (הכאב,העצב)
ואז תנסי לשנות משו,לעשות דברים שגורמים לך טוב
ולחיוך

פיפו'ש
ואני רוצה חיוך
,כי את מקסימה

אוהבת אותך
תודה נסיכות שלי אני אוהבת אותכן כ''כ....

ברי-אני יודעת שאת רגילה לראות אותי מחייכת
אבל ממש קשה לי ואני מנסה לא לתת לזה להישתלט אבל זה יותר חזק ממני כרגע..
ואני מאוד רוצה להילחם עליו את לא מבינה כמה אבל זה כבר נימאס..
אני כבר לא יודעת אם זה זה..את מבינה אותי..?!?!

מורני-תודה מאמי...
אני אנסה להרים את הראש...
והלוואי וזה יעזור...

רגיי-אני מנסה לשנות אבל תמיד אני עושה את זה על הכיוון ההפוך..
במקום לשנות אני הורסת עוד יותר..
ואני יודעת שאנשים טועים וזה טבעי לטעות אבל אני הייתי צריכה לחשוב על מה שעשיתי
לפני שעשיתי את זה את מבינה וזאת טעות שאני לא רוצה לחזור עלייה בחיים..!!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך