כ''כ עצוב ליי..
הדמעות זולגות בלי הפסקה.
אני לא יודעת מה עובר עליי..
קשה לי לחייך..ואם אני מחייכת אז זה לכמה רגעים ואז זה שוב משתלט עליי...
דיי מתי זה יעבור כבר..
אני כבר לא יודעת אם להגיד שכואב לי יותר משעצוב לי או ששניהם באותה המידה..
רוצה שהכל ישתנה כבר...נימאס לי שזה ככה...
רוצה את החיים שלי בחזרה שהייתי כל בוקר קמה עם חיוך על הפניפ ושהייתי מחייכת כל היום...
אבל את החיוך האמיתי שליי...ולא את החיוך המזויף שליי...
רוצה את האהבה שלי שתחזור להיות כמו שהיא הייתה...אוףף למה זה היה צריך לקרותת..
למה עשיתי שטות כזאת ענקית..
אני לא לומדת את הלקח שליי..
הלוואי והכל כבר ישתנה.
והכל יחזור לקדמותו..
+^+אני פשוט מפחדת+^+
אבל אני לא יודעת ממה ,זה העיניין..😢😢😢😢😢😢😢
תקשבי מאמי לכול אחד בחיים יש תקופת טובות ויש תקופות רעות
אני מבינה אותך עכשיו כי גם עלי עוברת תקופה נוראה אבל אני מנסה להגבר
ותנסי גם את תחשבי על הדברים הטובים שיש לך..
אני מקווה שהכול הסתדר =]
QUOTE (-ליאורוש- @ 13/08/2007) תקשבי מאמי לכול אחד בחיים יש תקופת טובות ויש תקופות רעות
אני מבינה אותך עכשיו כי גם עלי עוברת תקופה נוראה אבל אני מנסה להגבר
ותנסי גם את תחשבי על הדברים הטובים שיש לך..
אני מקווה שהכול הסתדר =]
גמאני😢
ותודה בובה
אהובה שלי ..
אני שונאת שאת בוכהההה
למרות שזה קצת משחרר
אני לא אוהבת שאת בוכה
עושה לי רע עוד יותר
מאמי אם את רוצה להמשיך להילחם עליו
אז תמשיכי להילחם
אבל תדעי שזה גורם לך לכאב עצום
לדמעות , לכאב , עצב
את לא היית ילדה כזאת
את היית הילדה שתמיד חייכה
עם בכית זה היה משימחה לא מעצב
כבר ניגמרו לי המילים
פשוט בא לי לחבק אותך
לתת לך חיבוק ענקקי
אני רוצה שתדעי שאני תמיד פה בשבילך יפה שלי
ושיהיה פסדר , נכון נימאס לישמוע את זה
אבל חייב להאמין למישפט הזה
גם אם הוא לא נישמע ממש אמין
בקיצור אני אוהבת אותך אהובה שלי , אוהבת אותך כ"כ
ואני לא רוצה שתיהיי עצובה !
*בובה לא שמעתי ששלחת לי תהודעות
ישנתי כמו בול עץ
ממש לא הרגשתי טוב
כל הלילה בכיתי ..:[
מאמייי שלייי איזה עצוב היה לי לראות
את ההודעה הזאת😢
תקשיבי את חזקה ואת תרימי את הראש
הכל יהיה בסדר
כשאת לא תוותרי את תצליחי
והתקופה הטובה "ההיא" זאת שאת מדברת עלייה
תחזור ותהיה הרבה יותר טובה.
אם את אוהבת מישהו אל תוותרי תלחמי
אם אחרי שוויתרת ראית שזה לא אפשרי
תתני לזמן לעשות את שלו
כי את תשכחי אותו זה רק עניין של סבלנות
את צריכה להיות חזקה ולראות גם את
הטוב שיש אפילו שעכשיו רע לך ועצוב לך
את תיראי שהכל יסתדר ויהיה בסדר
אם את צריכה משהו את יודעת שאני תמיד פה
אוהבת אותך מאוד מתוקה
שולחת לך חיבוק ענקי
והחיוך יחזור אלייך אני מבטיחהה לךךך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 13/08/2007) מאמייי שלייי איזה עצוב היה לי לראות
את ההודעה הזאת😢
תקשיבי את חזקה ואת תרימי את הראש
הכל יהיה בסדר
כשאת לא תוותרי את תצליחי
והתקופה הטובה "ההיא" זאת שאת מדברת עלייה
תחזור ותהיה הרבה יותר טובה.
אם את אוהבת מישהו אל תוותרי תלחמי
אם אחרי שוויתרת ראית שזה לא אפשרי
תתני לזמן לעשות את שלו
כי את תשכחי אותו זה רק עניין של סבלנות
את צריכה להיות חזקה ולראות גם את
הטוב שיש אפילו שעכשיו רע לך ועצוב לך
את תיראי שהכל יסתדר ויהיה בסדר
אם את צריכה משהו את יודעת שאני תמיד פה
אוהבת אותך מאוד מתוקה
שולחת לך חיבוק ענקי
והחיוך יחזור אלייך אני מבטיחהה לךךך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוהבת אותךךך
"רוצה שהכל ישתנה כבר...נימאס לי שזה ככה..."
אם רע לך במידה כל-כך גדולה
תתחילי את לשנות את הכול
אל תחכי לניסים ,למרות שהם קימיים 😊
תתחילי בדברים קטנים,לאט לאט
ואז תראי איך שאפילו הדברים הגדולים שנותנים לך כאב מתחילים להשפיע לטובה
כלומר משתנים מרע לטוב 😁
ולגב י הטעות שלך
אנשים טועים מאמי
אין מה לעשות,
אין אדם שלא טועה
טעויות גדולות קטנות,ענקיות ואפילו ממש ממש גדולות
אני יודעת שקשה לך עכשיו
אבל תנסי לרגע לחשוב
איזה כייף אם כל זה לא היה לך (הכאב,העצב)
ואז תנסי לשנות משו,לעשות דברים שגורמים לך טוב
ולחיוך
פיפו'ש
ואני רוצה חיוך
,כי את מקסימה
אוהבת אותך
תודה נסיכות שלי אני אוהבת אותכן כ''כ....
ברי-אני יודעת שאת רגילה לראות אותי מחייכת
אבל ממש קשה לי ואני מנסה לא לתת לזה להישתלט אבל זה יותר חזק ממני כרגע..
ואני מאוד רוצה להילחם עליו את לא מבינה כמה אבל זה כבר נימאס..
אני כבר לא יודעת אם זה זה..את מבינה אותי..?!?!
מורני-תודה מאמי...
אני אנסה להרים את הראש...
והלוואי וזה יעזור...
רגיי-אני מנסה לשנות אבל תמיד אני עושה את זה על הכיוון ההפוך..
במקום לשנות אני הורסת עוד יותר..
ואני יודעת שאנשים טועים וזה טבעי לטעות אבל אני הייתי צריכה לחשוב על מה שעשיתי
לפני שעשיתי את זה את מבינה וזאת טעות שאני לא רוצה לחזור עלייה בחיים..!!