שמעו אנחנו רוצות לטוס לפני הגיוס של כולן לאנשו
חודש הבא.
איך אני מוצאת דילים טוביםםם??
ניסינו הדקה ה90 וגוליבר..
מכירות עוד אתרים?
רוצות ליוון או לנאפההה...
תודה 😊
אשת טורס
טיולי הברון\הברון משהו כזה
אי גם אח שלי בנאפה עכשיו 😛 חח סתם
אהמ...לא יודעת
אין לי מושג
טטווסי לאיה נאאאאאאאאפה !!
😊
QUOTE (-ליאורוש- @ 13/08/2007) אממ.., לא סוריי =/
😢
או איה נאפה או לכוס [יוון]
אני יודעת שדרך הדקה ה90 הכי זוול
את מכירה משו שיש לו מנוי לחבר ??
כי שם יש דברים זולים חבל"ז
QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 13/08/2007) טטווסי לאיה נאאאאאאאאפה !!
😊
מקוםם מדהים!!
QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 14/08/2007) טטווסי לאיה נאאאאאאאאפה !!
😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כל העולם ואשתו טסים לתורכיה כי זול עכשיו הטיסות לשם משו נראה לי..
QUOTE (נאפי @ 13/08/2007) QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 14/08/2007) טטווסי לאיה נאאאאאאאאפה !!
😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
היייתי שם, ממליצה :] !
חכי עוד קצת
אם זה עוד חודש אז יש זמןןן
וגם בספטמבר ירדו המחירים
ותרשמי בגוגל דילים וזה ימצא לך😊
תהנווו