חבר שלי סוגר שבת בבסיס (בעע) 😊
תנחמו אותי קצת.. חחח תעבירו לי את הזמן
קיצר.. ורוב הסיכויים שאני נוסעת אליו לבסיס לבקר אותו ביום שבת.
מה אני יכולה להביא לו? לא בתור מתנה, דברים שימושיים? איזה אוכל וכאלה? מישהו יודע\מבין בזה?
מה אני אביא לו? במבות?
אממ ממתקים 😛 וכול מיני פרות ודברים כאלהה =]
ממתקים/אוכל/שתיה
וגם איזשהי מתנה קטנה ממך+ומכתב יפה
איזה ממתקים?! מה הוא יעשה איתם?
תביאי לו אוכל של ביייית
תמיד שאנחנו נוסעים לאח שלי כשהוא סוגר שבת
כל הורה מביא טטוונה אוכל מהבית
כל אמא והאוכל שלה
ולא נשאר כלווום
תביאי לו אוכל שלך אם את יודעת לבשל
או שאמא שלך תכין כל מיני מטעמים ותביאי לו
זה יכול להיות פסטה תפוחי אדמה בשר כלשהו קציצות אורז פתיתים שניצלים ג'חנון
לא חסר
תהנוווו:]
QUOTE (einavush @ 13/08/2007) איזה ממתקים?! מה הוא יעשה איתם?
תביאי לו אוכל של ביייית
תמיד שאנחנו נוסעים לאח שלי כשהוא סוגר שבת
כל הורה מביא טטוונה אוכל מהבית
כל אמא והאוכל שלה
ולא נשאר כלווום
תביאי לו אוכל שלך אם את יודעת לבשל
או שאמא שלך תכין כל מיני מטעמים ותביאי לו
זה יכול להיות פסטה תפוחי אדמה בשר כלשהו קציצות אורז פתיתים שניצלים ג'חנון
לא חסר
תהנוווו:]
איתה
האוכל בצבא לא משהו
תפנקי אותו 😛
וגם תביאי לו קצת חטיפיפם
ושתייה וכאלה ((=
QUOTE (--בובית--10 @ 13/08/2007) QUOTE (einavush @ 13/08/2007) איזה ממתקים?! מה הוא יעשה איתם?
תביאי לו אוכל של ביייית
תמיד שאנחנו נוסעים לאח שלי כשהוא סוגר שבת
כל הורה מביא טטוונה אוכל מהבית
כל אמא והאוכל שלה
ולא נשאר כלווום
תביאי לו אוכל שלך אם את יודעת לבשל
או שאמא שלך תכין כל מיני מטעמים ותביאי לו
זה יכול להיות פסטה תפוחי אדמה בשר כלשהו קציצות אורז פתיתים שניצלים ג'חנון
לא חסר
תהנוווו:]
איתה
האוכל בצבא לא משהו
תפנקי אותו 😛
וגם תביאי לו קצת חטיפיפם
ושתייה וכאלה ((=
כהה
כמו שהן אמרו
😛
QUOTE (סוופרמאמי @ 13/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 13/08/2007) QUOTE (einavush @ 13/08/2007) איזה ממתקים?! מה הוא יעשה איתם?
תביאי לו אוכל של ביייית
תמיד שאנחנו נוסעים לאח שלי כשהוא סוגר שבת
כל הורה מביא טטוונה אוכל מהבית
כל אמא והאוכל שלה
ולא נשאר כלווום
תביאי לו אוכל שלך אם את יודעת לבשל
או שאמא שלך תכין כל מיני מטעמים ותביאי לו
זה יכול להיות פסטה תפוחי אדמה בשר כלשהו קציצות אורז פתיתים שניצלים ג'חנון
לא חסר
תהנוווו:]
איתה
האוכל בצבא לא משהו
תפנקי אותו 😛
וגם תביאי לו קצת חטיפיפם
ושתייה וכאלה ((=
כהה
כמו שהן אמרו
😛
חחח עם עינב מיכל ומירב 😊
תהנו לכם😊
:\
תביאי לו אוכל בייתי :]
😢 מבינה אותך מאמי
אממ אבל תיראי יש לך חברות
וידידים אז איתם תצאי בשישי
וחמישי ובשבת תסעי אליו בעזרת השם
לשם את יכולה להביא לו מלא חטיפים
בורקסים, פיתות, חומוס, שתייה,
עוגיות וכ"ו
תהני מאמי אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (einavush @ 13/08/2007) איזה ממתקים?! מה הוא יעשה איתם?
תביאי לו אוכל של ביייית
תמיד שאנחנו נוסעים לאח שלי כשהוא סוגר שבת
כל הורה מביא טטוונה אוכל מהבית
כל אמא והאוכל שלה
ולא נשאר כלווום
תביאי לו אוכל שלך אם את יודעת לבשל
או שאמא שלך תכין כל מיני מטעמים ותביאי לו
זה יכול להיות פסטה תפוחי אדמה בשר כלשהו קציצות אורז פתיתים שניצלים ג'חנון
לא חסר
תהנוווו:]
....
את הצנצנת עם הגומי נשיקות
שלא יעבור יום בלי הנשיקה שלי😊