ממממש מפחיד..
ברי?
תמחקי אותו !
לאלאלאלא הוא ניכנס אליי שילשום
והוא בא אליי ביציאה ..
תגידי את בריייי ?
והוא היה מנותק ..
אז הוא התחבר אתמול אז אמרתי כן וזה
פשוט נימחקה השיחה הזאת
והוא קרא לי יהודיה מסריחה אז קראתי לו ערבי 😊
כי אמרתי לו יאלה ביי שיגע אותי אמרתי לו שאני מעיפפה אוותו לחסימה
אז הוא אמר לא כדיי לך אני יבוא עד אלייך
ויפרוץ לך למחשב 😯
זה בסדר מאמי , אני מיפו
אין לך מה להבהל
הם עושים חיפוש של מלא בנות יהודיות
מחפשים להתחיל, ליפול במקום הנכון
כאלו שיזרמו איתם , הבנת ?
ערבים מסריחים.. שימותו כולם .
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 13/08/2007) זה בסדר מאמי , אני מיפו
אין לך מה להבהל
הם עושים חיפוש של מלא בנות יהודיות
מחפשים להתחיל, ליפול במקום הנכון
כאלו שיזרמו איתם , הבנת ?
ערבים מסריחים.. שימותו כולם .
מלחיץ ..
שימותו ,!
הבנתי בובה
QUOTE (--בובית--10 @ 14/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 13/08/2007) אני חושבת שהוא דווקא בא אלייך בטוב מאמי
הוא דרוזי הוא לא ערבי...
בגלל ששאלת ככה מי זה וזה אז הוא תקף אותך...
גם אם הוא ערבי הוא לא חייב להיות רע.
יכול להיות שיש לו אותךמהתוכנה יכול להיות שהוא סתם רשם מסנג'ר משעמום..
בכל מקרה לייתר בטחון תחסמי אותו ומי שאת לא מכירה אל תדברי
תשאלי מי זה הוא אומר לך שם מכירה מכירה לאמכירה לא מכירה
הוא אמר מהתוכנה?הוא בטח לא מכיר אותך ובטח לא חבר של מישהו שמכיר אותך
חוסמים,מוחקים וביי...
איתה
אידיוט משועממם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אמאאאאאאאאאאאא
איזה מפחידדד
שנה שעברה איזה ערבי בדואי
היה מתקשר עליי
וכמעט הלכתי למשטרה
כי היה לי ת'מספר שלו
מפחידד
ואיי זה ממ שמפחיד 😕
תיזהרי...
עוד אחד לאוסף חסרי החיים.
למה חסרים כאלה ?
שונאת שעושים את זהההההההההההההה
גועל נפשששששששששששששש
גמלי נכנסו.. כמה..
אבל חמתי
מזוויעעע