מקודם הייתי עם ההורים שלי בחדר שלהם
סתם דיברנו וזה
פתאום הרגשתי משו בראש..כמו איזה גיץ כזה
והיה תקול הזה של גיץ חח זה היה מה זה מפחיד
וגם ההורים שלי שמעו
אחרי כמה שניות הרגשתי זרמים חזקים ברגליים
אמא'להה מה זה?!?!חח
אני משדרת חום יום מדיי?!חח
אח"כ היו לי מה זה סחרחורות..
אני לא בסדר...אמאאאא
ואי מאמי
את חייבת לבדוק את עצמך!
לכי לרופא מחר בבוקר,
זה לא מצחיק..
על הבוקר תגידי שזה דחוף
יאלה מאמי
שמרי על עצמך
אוהבת
דיייי רגייי אל תפחידייייי אותתתייי..
זה כלוםם..לא..!?
ומחר אין זמן ללכת לרופא אוףף
חח את מחשמלת....
תזהרי לא להתקרב רטובה למכשירים חשמליים חח
אלו זרמים שעוברים בגוף..
את צריכה לרענן את עצמך תעשי ריצה משהו כזה
תאכלי ותשתי טוב...
זה גם מתקשר לסחרחורות..
אוףףףףףףףףףףףףף...
חזר לי שוב הסחרחורותת
זה באלי בהתקפים כאללהה
הראש מתפוצץץ לייייייי
אני לא יכולה יותררררר
שיעבור לי כברררררר
:'(
QUOTE (OrtalBe @ 13/08/2007) חח את מחשמלת....
תזהרי לא להתקרב רטובה למכשירים חשמליים חח
אלו זרמים שעוברים בגוף..
את צריכה לרענן את עצמך תעשי ריצה משהו כזה
תאכלי ותשתי טוב...
זה גם מתקשר לסחרחורות..
צאי צאי לסיבוב ריצה קצר
תתני לדם לזרום מהר....
QUOTE (עדידוש-177 @ 13/08/2007) דיייי רגייי אל תפחידייייי אותתתייי..
זה כלוםם..לא..!?
ומחר אין זמן ללכת לרופא אוףף
שמעתי נכון?
אין לך זמן ללכת לרופא?
תגידי את שפויה?..?...
😮
יש לך זרמים וכל מיני קולות
יש לך בחילות
סחרחורות
מה את מושכת את זה כל-כל הרבה זמן
לכי לרופא
העיקר הבריאות
דברים אחרים יחכו למאוחר יותר מבינה?..
יאלה !...
אוהבת אותך
אני לא יכולההה אוףףף:'(
למה החיים כאלללההה..
אני צריכה ללכת עם חברה לקנות מתנה
ליומולדת של חברה שלי
ואנחנו הולכות בבוקר כי זה יום שלישי
וסוגרים פה מוקדם...
ויותר מאוחר הקופת חולים סגור..
היא לא רוצה ללכת כי סיפרתי לה מה יש לי
אבל לא רוצה..אני הולכת איתה..
חחחח..אני לא עוזרת לעצמי ואתם מנסים לעזור לי
איזו מפגרת אני
בסדר מתנה
הבריאות שלך מתוקה
כבר יומים את לא מרגישה טוב
לכי לקופת חולים מה קרה כולה שעה תיהי שם?
מאמי לא למשוך הרבה זמן
את לא יודעת למה ככה
לכי הכי מוקדם שאת יכולה לרופא
גשתתפני לכי עם החברה לקנות מתנה
מה הבעיה?..
הרי סוגרים ב 2 לא?.
עד 2 תוכלי כבר להיות בקופת חולים
לקנות מתנה
לחזור הביתה
לראות טלוויזיה,לשתות לאכול ועוד כמה דברים
יאלה מאמי לא להזניח את הבריאות
חבל
לכי על הבוקר
בלי ויכוחים
ובלי אין לי כוח
פשוט לקום וללכת
אני צריכה להיות מ10 על הרגליים..
עד 2 בערך..
ואני לא רוצה לדפוק הכל...
אני אחת כזאת שמזניחה תבריאות..
מה אני יעשה חח..
אני מפגרת://
זה באלי בהתקפים
פתאום סחרחורות וזה מתפשט לי על כל הראש..!
ומה כבר הרופא יעשה?!
אפילו אם יביא לי כדורים אינלי כסף לזה עכשיו..!😢
אז נשרף לך תא במוח .....
קורה לכולנו ...
במיוחד אצלי
😂 😁 😂 😁 😂 😁
😎
וואוו אמא'לה
אני רוצה להדיג אותך..
אבל את חייבת מחר ללכת לרואפה זה לא צחוק!
מאמי את צריכה לללכת לרופא.!
תרגישי טוב😊
את חייבת לנוח הרבה
וללכת לרופא אל תזניחי את עצמך ככה מאמי
תרגשי טוב