"לא מצאתי דרך להבין אותך
לא מצאתי זמן כדי להרים אותך
לא באתי כשקראת לי בצרה
לאהב אותך
לא ראיתי איך אתה דועך לך
מתפוררת בחיוך אצולתך
רק תן ואל תעז לקחת חזרה
משהו בשבילך
ובכיכרות העיר
קראתי בשמך
ולא ענית לי
רצית שאדע
שאין לי עוד מקום בתוך הלב שלך
ביקשת שאבין שמאוחר מדי
לזכות בך.."
הוא ממש צודק .
זה ישתנה מתישהו נכון ? 😢
כואב לי ורע לי
למה ? \:
אוף .
מקווה לטוב 😢
אין לי ממש מה לגיד לך מרגישה כמוך בדיוק
יהיה טובב
וואי אחד השירים היפייםםם
אני מתה על דנה עדיני כלכךך 😊
😢
מאמי אני לא יודעת מה קרה
אם את רוצה לדבר אני פה
ואם את רוצה שלתף אני מקשיבה
בכל מקרהה תאמיניי שיהיה טוב ויהיה טוובבב
אני מקווה שתרגישי טוב יותתר
ותהיי שמחהה
כי הסוף תמיד טובבבבבב 😘 😁
ברוש יהיה טוב תאמיני לי ...
מתישהו .. \=
עדידוש תודה מתוקה .. 33>
"חשבתי ששמעתי אותך בוכה
אבל כנראה שטעיתי
חלמתי שראיתי אותך מרגישה
אבל יש לך לב מפלסטיק
באמת תודה רבה לך
שהרסת לי את היום..."
ווואאאאי שנינו'ש
את מדברת על הידיד או ??
את חייבת להיות חזקה!
את תיריא שהתקופה הזאתי תעבור
כי בסופו של דבר תמיד הכל לטובה
תחייכי לעולם!! והוא ייחזיר לך בחזרה
אוווהבת ותמיד פה בשבילך!!
זה לא כ"כ משנה ..
עכשיו הכל בעליה [אם אני לא טועה]
ויום רביעי בעזרת השם .. הכל יסתדר 😊
תודה על הכל נשמות .. אוהבת מלא 3>
יעבור לך מותק.. יהיה בסדר.. אל תתרגשי ויהיה טוב 😊😊
מבטיחההההה ..
לאב יוווווווווווווווו3>
איך מכתב כ"כ משפיע.
פעם ראשונה בחיים שלי אני מבינה את משמעות המכתב .
מאמי יהיה טוב כי תמיד טוב בסוף😊
תהיי חזקה.
😊