ואיי
אני לא מרגישה טוב בכלל
יש לי כאב ראש רצחני
ובחילות , אני עומדת להקיא
אני חייבת ללכת לינשום אוויר אבל דודה שלי ישנה ואני לא יכולה להעיר אותה
ניכנסתי למקלחת מרוב סחרחורת כמעט נפלתי
בלעתי ממוצאי שבת עד היום כבר 6 כדורים ניראלי :|
הכל כואב לי
כל הגוף קורס לי :[
ועוד יש לי עכשיו בלי שום קשר קשיי נשימה
אני לא מצליחה לינשום ..
אני לוקחת אוויר בכוח :\
הלו?
הלו?
לכי על הבוקר מחר לרופא
דחוף!
זה לא צחוק מאמי
תפתחי חלונות והכול
שמרי על עצמך חמודה!...
אוהבת אותך
אווי מאמי 😢
זה בגלל המחזור המרגיז
אולי תלכי לרופא
תרגישי טוב מאמי ותשתי הרבה מים ותה
חולה עלייך קטנטנה
כן מחר בבוקר בעזרת השם אני ילך עם דודה שלי
רק שאין לי כרטיס הוא אצל ההורים שלי ..
ולא ניראלי שזה בגלל המחזור
בחיים לא היה לי ככה
מזה השקיי נשימה האלה פיתאום
ובחילות ... סחרחורות
אני בקוושי עומדת על הרגלים
תודה רגינה ואושיי אוהבת אתכן
😕 😮 ווווווווואיי מפחיד מאוודדד
מאמייי
תרגישי טוובבב
תעליי לנוחח
שלא תיפלי חס וחלילה או משהו ודודה שלך ישנה
אם את מרגישה רע יותר תעירי אותה
תנוחי ותשתי הרבה ותראי אם עובר לך.
ותאכלי משהו ותתקלחייי
ומחר בבוקרר לרופאא..
תעדכני מה שלומך!
😘 תרגישי טובב מאמי
QUOTE (עדייפה @ 13/08/2007) 😕 😮 ווווווווואיי מפחיד מאוודדד
מאמייי
תרגישי טוובבב
תעליי לנוחח
שלא תיפלי חס וחלילה או משהו ודודה שלך ישנה
אם את מרגישה רע יותר תעירי אותה
תנוחי ותשתי הרבה ותראי אם עובר לך.
ותאכלי משהו ותתקלחייי
ומחר בבוקרר לרופאא..
תעדכני מה שלומך!
😘 תרגישי טובב מאמי
התקלחתי .. כמעט החלקתי במיקלחת
אני חייבת ללכת לינשום אוויר דחוף
אבל אני לא יכולה לבד אני מפחדת ליפול או משהו
ולא נעים לי להעיר את דודה שלי
נחתי שתיתי מה לא עשיתי
הכל כואב לי עוד יותר
ויש לי חום . אני ממש רותחת
תודה מאמי
אוהבת
פתחי חלון הייתי באה לעשות לך דורה דורה (סיבוב) בחוץ אבל אני עייפה חבל"ז
וגם עם אין לך כרטיס את אומרת תמספר תעודת זהות ואם לא תשם של אבא שלך ושם משפחה וזהו
יאווו אמא'לללההה ברברההה שליי..
מה קורה איתנו בימים האחרוניםם..!?!?
גמני ככהה..!!
מאמי לכי לנוחחח..תזהריי תשתייי
לכי מחר בבוקר לרופא
יהיה בסדר אל תילחצי
לא נורא מאמי
כן מחר בעזרת השם
לא נורא מאמי בלי כרטיס
תגידי שאת חייבת רופא מייד
וההורים באילת
אוהבת אותך
ייויויו בררו'שש
מה קורה ? מה שלומך עכשיו ??
תירעי את דודה שלך
תגידי לה שאת לא מרגישה טוב
תכיני לך תה תשטפי פנים במים קרים
תאכלי שוקלד ותשתי המון המון
ומחר לרופא
למרות שאני שונרת רופאים
כי כל מה שהם יודעים זה לדחוף כדורים
בעעע הכי בריא טבעי!!!
תרגישי טוווווווב!
אמא'לה
לכי לרופאההההה מהרר!!
לכי מחר ישר לרופא שתי משהו
או שתאכלי משהו
ופתחי חלון או שפתחת
תרגישי טוב
ברי את חייבת ללכת לרופא לא משנה עם או בלי כרטיס כי זה נשמע חמור.
ולבנתיים תשתי הרבה.😊
תרגישי טוב מאמי שלי.
אוהבת אותך.
עבר הלילה לילה מסריח
לא יכולתי לענות לתגובות שלכן מתי שפירסמתי תאשכול
הרגשתי שאני לא יכולה
לעשות כלום
הרגשתי חנוקה
הלכתי לסלון התחלתי לבכותת לא יכולתי להירדם
היו לי בחילות ..כאבי ראש
סחרחורות הנשימה :\
אחרי זה מרוב הבכי נירדמתי
בשעה 1 ומשהו
וקמתי ב 4 וחצי לפנות בוקר
עדיין יש לי בחילות וכואב הראש
והחום לא ירד לי ..:[
אני בקושי יכולה להכניס משהו לפה
בקושי מים
תודה בנות אוהבת אתכן