יש מעל לישוב שלי בסיס צבאי
רוב הסיכוים שזה בא משמה
הייה צפירה עכשיו
והם לא הודעיו כלום בכריזה
בדרך כלל הם מודעים
לא הבנתי למה זה ואיי
מה קרה עכשיו
היה שקט שוב רעש
ואחרי דקה
הודיעו בכריזה שזה היה לשב
אבל זה מוזר לי כי בדרך כלל הם מודעים!!
וסתם ככה הם לא עושים
חשוש חשוד
טוב לא נורא חחחח
נקווה שזה באמת היה לשב!!!!
אני כ"כ "אדישה" משהו שממש לא אני
אפילו לא הזיז לי חחחחח
עזבו מוזרה זאת אני
זה קרה לי גם שנה שעברה ועוד הייתי בצפון
חפרתי
אייי המלחמות האלה..
יהיה טוב בע"ה
ואיי
גם אצלנו יש מקום שבונים תחומרים של הטילים
וכל הדברים הכימים
ויש אזעקה
מלחיץ רצחח
יהיה טוב בעזרת השם
QUOTE (koka15 @ 13/08/2007) ואיי
גם אצלנו יש מקום שבונים תחומרים של הטילים
וכל הדברים הכימים
ויש אזעקה
מלחיץ רצחח
יהיה טוב בעזרת השם
ברי אסור לספר על זה ,זה סודי את יודעת ערבים חופשי מסתכלים פה
איפה את גרה ?אני בטוחה שזה סתם פעולה ,או התכוננות אם יקרה משו
אל תדאגי יהיה בסדר
אושרית
תיהי בריאה!...
וכן זה באמת מפחיד כל הצפירות האלה
שאלוהים ישמור עלינו
QUOTE (רגייי @ 13/08/2007) אושרית
תיהי בריאה!...
וכן זה באמת מפחיד כל הצפירות האלה
שאלוהים ישמור עלינו
מה תיהי בריאה
זה נכון
האמת שזאתי פעם ראשונה
שאני שומעת צפירה מסוג כזה פה אצלי בישוב
וניראה לי שגם זה היה הפעם הראשונה!
סיכוי רב מאוד שזה באמת אימונים וכאלה
ולא הודעיו לחיליים בשביל שהיו
מופתעים וילמדו איך להסתדר ומה לעשות וכאלה
כניראה תרגיל
והאמת שפה באזור שלי בלי עין הרע
מלחמה לא תהיה הכל פה ערבים
המקום הכי "שקט"
שנה שעברה בחופש כל הצפון היה בבקעה
איזה בסיס צבאי זה? אוויר\יבשה?
יש הרבה צפירות... לרוב זה אימונים.. לפעמים יש הקפצות סתם בגלל שטויות.. אל תילחצי ואל תלחיצי אחרים
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 13/08/2007) איזה בסיס צבאי זה? אוויר\יבשה?
יש הרבה צפירות... לרוב זה אימונים.. לפעמים יש הקפצות סתם בגלל שטויות.. אל תילחצי ואל תלחיצי אחרים
יבשה אבל יש פה גם כמה מסוקים
לא נלחצתי אבל זאתי פעם ראשונה שיש
צפירה מסוג כזה
חחח אל דאגה
כמו שכבר אמרתי בדברים כאלה
אני מזה אדישה
שנה שעברה במלחמה הייתי אצל אחותי
ועוד איפה בצפון במקום להיות בבית שלי במקום בטוח
כל סמן שנכנסתי להתקלח היו צפירות
עד שאמרו לי את לא נכנסת להתקלח יותר 😂 😁
וגם בכללכולם רעדו כזה בידיים ושאני שמתי
את הידיים כלום כאילו הגוף שלי בכלל לא מגיב
קיצר אני מוזרה במצבים כאלה
חחחחחחחחח
חפירות עם מיכל 😁
QUOTE (OrtalBe @ 13/08/2007) אייי המלחמות האלה..
יהיה טוב בע"ה
😉
יש ליד הבית שלי בסיסססס
והיו כבר 4 צפירותתתתתתתתתתת אמלה התרגילים האלה פחד מוות \ [ואני אחרי קטיושה פגיעה ישירה בבית ] איזה סיוטים יש לייייייייייייייייייי