כוס עמק עם העולם...:\
המשך לאשכול
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=73279
מה באתי סך הכול לבקש?..מה?
ת'כסף שלי
אחרי שעבדתי קשה
עבדתי פעם אחת במתלמדת וזה 60 שקל
פעם שנייה באתי ל3 וחצי שעות,עשיתי עריכה וסידור שולחנות בגן האירועים בחום של 40 מעלות
והלכתי הביתה כי קיבלתי מיגרנה..והיו לי סחרחורות
היום באתי לבקש ת'גסף
ומה אחרי שעה שלא הצלחתי לתפוס מונית שרות כי הכול היה מפוצץ
הגעתי בחום הזה,
באתי לבקש את כספי
ומה אומרים לי : "המזומנים נגמרו"
תבואי מחר..
כאילו מה זה?..
חראוותת האנשים האלה
חראותת!..
ואמרו לי "עבדת סך הכול פעם אחת"
ה 3 וחצי שעות לא נחשבות כי את מתלמדת
איייזה פאקקקקקקק
אז ביקשתי שוב לקבוע סידור ליום עבודה,
אמרו לי "בישבילך אין כרגע עבודה"
ואי ואי
4 שעות אני מבואסת תחת כבר
אבא שלי שמע,רצה לנסוע כבר עכשיו להביא להם ת'בום בראש
אבל זאת שנותנת את הכסף לא נמצאת..
אוףףף
אני אפס
אתם קולטים!?
חחחחראא..:\





