הייתי בגרנד קניון עם אח שלי הקטן... וראיתי את הערבייה מכוכב נולד (סורי לא זוכרת את השם שלה )
ואיי יש לה שער אחריי התחת .. זה משהו מפחיד
איייך אח שלי הקטן התלהב 😨
לדעתי היא סתם מעפנה😊
חעחעחע
אבל בהחלט מרגש
QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 13/08/2007) שונאת את איך שהיא שרה ..
גם אני
שונא את כל התוכנית הזאת גועל נפש ממוסחר מהתחת מוות!!
חחח אייכ אני לא סובלת אותה
לא יודעת לשיר בגרוש
חחחחח אל סובלת אותה
אני ראיתי בקניון רחובות אחד מלרדת בגדול
חחחחחחחחח
חחחחח את מרים טוקאן גם אני לא סובלת בעע.
חחח אני דווקא אוהבת אותה היא שרה מיוחד =]
והיא חמודה כזאת רואים שהיא טובה כזאת...
גם אני לא בדיוק מחבבת אותה..
היא חמודה .. אבל לא יותר מזה ..(:
גלוש , התרגשת ? ביקשת חתימה ?
חח גם אני ראיתי אותה שהיא ירדה מהרכבת ואני עליתייי
באמת השיער כבר מוגזם