😯 חח פעם יצאתי עם איזה אחד שלמד פעם בבית ספר שלי - סיים שנה שעברה...
בסוף הוא התברר כבן אדם מאוד מוזר
ובטח הוא גם חושב שאני ילדה קטנה וטיפשה..
אבל היום בלילה...
אני חלמתי עליו!
חחח אין לי מושג למממה
לא דיברנו כבר איזה חודש..
וחלמתי שכל הזמן ניסיתי לנשק אותו..
ואז קמתי עם הרגשה כזאת
כאילו זה באמת קרה חח
ואני כל היום פשוט חושבתתת עליו חחח הסתכלתי על התמונות שלו מרוב יאוש אפילו ואוף הוא כזה יפה חחח
אז שלחתי לו הודעה במקושרים(אינלי מושג למה לא באייסי \ = )
תראו:]
זה מסוף להתחלה חח
ואחרכך סיפרתי לו מה חלמתי והוא עוד לא ענה
***************************************************
13/08/2007 18:30:48 -
***************************************************
אז..? נו דברי.. מה את מתביישת..
***************************************************
13/08/2007 16:53:17 - כריסטינה :
***************************************************
לא , לא בדיוק:]
***************************************************
13/08/2007 16:30:58 -
***************************************************
משהו כחול??
***************************************************
13/08/2007 15:30:03 - כריסטינה :
***************************************************
לא הכל אתה צריך לדעת
סתם , משהו מוזר...
לא משנה.
***************************************************
13/08/2007 15:28:44 - ***************************************************
מה חלמת?
***************************************************
13/08/2007 11:22:28 - כריסטינה :
***************************************************
חלמתי עליך היום בלילה:|
בא לי לראוווווות אותו חחח למה הוא לא יוצא לי מהרררראש?!?!?!?! 😕





