עדיין כואב לי משלשום
אני לא רוצה ללכת לרופא..
כי לא יעשו כלום..
אסור לי לקחת כדורים
ויחפרו לי במוח..
כואב לי הראש
יש לי סחרחורות של החיים
אני הולכת בבית פתאום אני
לא מרגישה טוב ורואה הכל שחור
ואני מרגישה כאילו אני עומדת להתעלף
כואב לי החזה
אתמול היה לי מה זה צרבת
יש לי בחילות של החיים עוד שנייה אני מקיאה
אני רק עייפה..ואני גם חיוורת
לקחתי אקמול..השפיע לשעתיים וזהו
אינלי תיאבון בכלל..ואני שותה הרבה
העיניים שורפות לי רצח..
וזה לא מעייפות..
וכלום לא עוזר לי😢
אני מרגישה כאילו עוד שנייה אני מתה





