ככה מאמי אותי תקחי לך קצת זמן עם עצמך , תחשבי למה את גורמת ככה לאנשיםם אולי משהו בך לא בסדר . .
בקשר להואא? ? טעותתתתת שאת ממשיכה לתת לו מקום שהוא צריך ואז ללכתת . . סורי טעוטת ענקית .
ברוכה השבה מאמי😊 התגעגעתי
את לא לבד בעולם יש כל כך הרבה
אנשים סביבך רק תפתחי את העיניים
תתני לעצמך את ההזדמנות לראות אותם!
אם את מודעת לזה שאת פוגעת בהם
תשני את הגישה. הרי הם לא אשמים
תחשבי על כל מה שאת עושה ואומרת לפני שזה קורה.
חבל שתאבדי סתם אנשים.
אל תדברי אפילו בצחוק על מוות
ועל להרים ידיים.
כי לוותר זה קל וליפול זה פשוט
אבל אלה המכשולים של החיים
ולכל אחד יש תקופות כאלה
את תעברי את זה כמו גדולה
ואת תיראי שיהיה לך טוב.
רק תעזרי לעצמך ותתני לאחרים לעזור לך גם.
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
ואל תשנאי את עצמך
כי אין לך על מה להרגיש שנאה
את מדהימה!!!!!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי שלי תיראי את חייבת
להאמין קודם כל שיהיה טוב
ולרצות שהטוב יגיע...
תצאי עם חברות
תשני את הגישה
תשתדלי לא לפגוע באחרים בלי סיבה
תכירי אנשים
תעשי מה שאת אוהבת
ותהני עד כמה שאת יכולה
את תחזרי להיות שמחה ומאושרת
כמו שמגיע לך נכון שזה נראה
בלתי נפסק וארוך אבל זה יגיע נשמה שלי
מבטיחה לך זה רק עניין של זמן
אוהבת אותך מאוד מאמיי
ואני תמיד פה בשבילך אל תשכחי את זה
תודה על הכלל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה יפה שלי (:
אני מקווה שיהיה טוב בע"ה . \: