חחחחחחחחחח בחיים שלי לא קרה לי דבר כזה
לעבודה אני מגיעה ברכבת
והיום הייתי מתה אבל מתה מעייפות
אז נרדמתי, הם האוזניות ויש מוזיקה
ופתאום אחרי כמה זמן, מעירים אותי
ומי? איש הביטחון
הוא אומר לי כזה, איפה היית אמורה לרדת
אני כזה "מוצקין"
טוב עכשיו עברנו אותה
ואני כולי כזה" מההה אני צריכה להמשיך לתחנה הבאה?!?!" (בלב כמובן חח)
קיצרררררר אז עצרנו
והוא אמר לי עוד 10 דקות חוזרים ותרדי
חח פאדיחה הוא היה צריך לשבת לידייי 😁 😁 😁
לא נורא דיברנו טיפה ועפתי הבייתה
ועכשיו ?!?! אני בכלל לא עייפה חחחחחחחחחחח
אבל יש לי יום ארוך לפניי
חח מצחיק😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרועה את😁
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחח אם זה מעודד את לא לבד 😉 חחחחחחחחח
בגלל זה אני מתה מפחד להרדם ברכבת חחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה עייפות גורמת
לא נורא העיקר הסתדרת מאמי
לוב יו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כפרוני עלייייך
לא נורא בקטנה ((=
קורה תמיד אפשר יישאר ברכבת [ניראה לי]
והיא חוזרת הרי אחרוה אז יורדים 😛
העיקר שאת בבית
בריאה ושלמה
😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי עכשיו 😂 😂 😂
הגעת בשלום?
חחחחח..
ואי ואי
אבל מזל שהגעת בשלום והכול היה בסדר
רחוק מהארץ לא יכלת להגיע,
חחחחחחחחח היה מצחיק ומפדחחחח
האיש ביטחון צחק עליי כל כךךך
היה מצחיק😊
חח ומזל שזה לא היה בכיוון השני
הייתי מתעוררת בת"א😊
חחחח לא נעים😁
אבל בדרך כלל הם שווים😁
חחחח