אחרי 3 שבועות ברוסיה I AM BACK!!!
😁 לאב יא
ווווווווללקםם בק בובי
תעשי אשכול חוויות
🙄 😁 😁
שמחה שחזרת :]
מקווה שנהנת שם 😊
ברוכה השבה מאמי התגעגעתיי
בטוחה שנהנתתתת😊
אוהבת אותךך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ברוך הבא לארץ 😛
איך היה ??????
תספרי חוויות
😊
ליה
התגעגעתי
שמחה שחזרת..
ברוכה הבאה שוב לארץ ווו
לפורום
אוהבתת
תודהה בנותת!! איזה כיף לקרוא כאלה תגובות!!!
איך היה? היה מדהיםם!! רוסיה זה מקום בנזונההה!(כשיש משפחה עם הרבה כסף.. הרבה מאוד כסף)
ברוכה השבה!
שמחה שנהנת! 😊
אואווו היית חסרה פההה... !!
איך היהההה?!
ברוכה השבהההה
התגעגעתיייי
העיקר שנהננתתתת