בסוף חודש שעבר עבדתי פעמיים במלצרות
זה היה לא קל,וזה,
בקיצור הפסקתי ללכת לשם
אמרו לי שאני יכולה לבוא לקחת את הכסף שעבדתי פעמיים
אבל אני כל-כך מתפאדחת..:\
לא נעים לי פתאום לבוא ולדרוש את הכסף שעבדתי
כאילו לא יודעת
ברור כסף שלי
עבדתי קשה והכול
אבל כשלא הגעתי לא אמרתי להם כלום
פשוט חשבתי שזהו
אני חשבתי לעבוד עוד כמה פעמים בשביל להרוויח עוד קצת כסף
אבל אני פוחדת כל-כך לבקש
לא נעים לי
אוף
אני אחת של "לא נעים לי"
חשבתי לראות את התגובה שלהם כשאני באה לבקש כסף
אם לא ירצו לא צריך
ואם כן להמשיך!?
בקיצור מה לעשות?.
כל-כך מבולבלת.. 😨
תודה מראש
שמעי מאמי
נתחיל מזה שאין לך מה להפסיד כי את הפאדיחה כבר עשית אז מה אכפת לך לבקש??
ואת הכסף שלך ברור תלכי לקחת וככה תשאלי.
מכאן מה עושים זה שאלה אחרת..
אני יודעת שמלצרות זה קשה אני גם כן מלצרית אבל זה כסף טוב- תלוי איפה.
ושמעי, פשוט לדעתי תבואי, עם תירוץ טוב,
ותגידי- לא שבאת לקחת תכסף אלא שבא להתנצל שלא הגעת כי...
לא יודעת- כל דבר.
ואת רוצה לדעת אם הם עוד צריכים אותך את תגיעי ואם לא אז תיקחי את המשכורת.
ככה זה יצא הכי יפה מאמי!! 😘 😊
QUOTE (עדייפה @ 13/08/2007) שמעי מאמי
נתחיל מזה שאין לך מה להפסיד כי את הפאדיחה כבר עשית אז מה אכפת לך לבקש??
ואת הכסף שלך ברור תלכי לקחת וככה תשאלי.
מכאן מה עושים זה שאלה אחרת..
אני יודעת שמלצרות זה קשה אני גם כן מלצרית אבל זה כסף טוב- תלוי איפה.
ושמעי, פשוט לדעתי תבואי, עם תירוץ טוב,
ותגידי- לא שבאת לקחת תכסף אלא שבא להתנצל שלא הגעת כי...
לא יודעת- כל דבר.
ואת רוצה לדעת אם הם עוד צריכים אותך את תגיעי ואם לא אז תיקחי את המשכורת.
ככה זה יצא הכי יפה מאמי!! 😘 😊
איזזה תירוץ כבר הלמציא?.
היה לי וירוס?...
ולא יכלתי להודיע,
כי פשוט לא היה לי למי,
רציתי לבוא רק לא ידעתי את מי לשאול
זה בסדר?..
ווואיי
ולמה הם לא התקשרו לשואל איפה את
גם זה מזרר
כי אמרת שלא הודעת לאף אחד
פשוט תלכי ותעשי את מה
שעדי אמרה לך 😛
ב ה צ ל ח ה !
זה כסף שלך תלכי לבקש..
אני למדתי שבדבר כזה
אין "לא נעים"
גם אני אחת כזאת..
ולא יודעת מה הייתי עושה במצב כזה
אבל את חייב
את קרעת תתחת שלך במטרה להרוויח כסף
אז לכי תקחי תכסף ושישתקו חחח
את עשית תעבודה שלך
אוהבתת
תשמעתי תבואי ואל תצטערי יותר מדי אבל תגידי כזה
היי אממ קודם כל באתי כדי להתנצל שהברזתי
הייתי פה חדשה
איך שהתחלתי לעבוד הייתי חולה עכשיו שבועיים בבית
לא ידעתי מה הנוהל פה, למי מודיעים מה קורה וכאלה,
ולא התקשרו אליי..
אממ זהו אז רציתי להתנצל ולדעת אם צריך אותי אז תקראו לי. משו כזה
ואם לא- ביי ביי לא קרה כלום אם משהו משתנה זה המס' שלי, והמשכורת- תקחי.
שטויות מאמי לא להילחץ
כן תודה...(=
תאחלו לי בהצלחה
אני בלחץ מטורף
שלא ישלחו אותי לעזעזל..חס וחלילה 😢
תודה חמוודדוות ..(=
אוהבתת 3>
מה לא נעים לך?
זה הכסף שלך
לכי וקחי אותך ושכל השאר יקצו לך עם התגובה שלך
את לא צריכה להגיד להם כלום רק שבאת לקחת את הכסף שלך וזהו
בהצלחה 😛
QUOTE (סוופרמאמי @ 13/08/2007) מה לא נעים לך?
זה הכסף שלך
לכי וקחי אותך ושכל השאר יקצו לך עם התגובה שלך
את לא צריכה להגיד להם כלום רק שבאת לקחת את הכסף שלך וזהו
בהצלחה 😛
היא לא רוצה פשוט תכסף
היא רוצה לעבוד
והאי נעימות זה שהיא הבריזה משם ועכשיו כאילו היא תבוא לקחת תמשכורת
ותרצה להמשיך לעבוד
אחרי שהיא פשוט לא הגיעה ולא הודיעה. מבינה?
אבל זה בסדר חשבנו על תוכנית תקראי שוב חחחחחחחחח
מאמי קודם כוללל את עבדת שם קשה ,
לכי לשם ותקחי את הכסף שלך!
עזבי את הלא נעים לך.
את לא חייבת להם כלום.
בהצלחה שיהיה לך ותירגעי.😊
אוהבת3>
קודם כל - אין דבר כזה "לא נעים"!
את עבדת את לא גנבת את הכסף
את הרווחת אותו ...
ואת תלכי לקחת אותו , כי את לא חייבת להם כלום!