ועכשיו- חדר כושר.
צריך להוריד תעוגה שאכלתי.
אוי אבל זה הדבר היחיד שאכלתי היום אני אקיא
כואב לי הראששש חם לי פה 😢 איכס בית דוחה
ממממ.. אין לי כוח אבל אין ברירה.
למכון..
חוץ מזה שיש שם הרבה חתיכים.. 😊
סתם חח
מקווה שאורוש תבוא איתי אני אדבר איתה עכשיו.
מה איתכםם? מה אתם עושים? מה עשיתם היום?
מה התוכניות שלכם לערב?
שתפו 😊





