לא יודעת אם הייתי כזאת מופתעת
כי אני לא
אולי לא ציפיתי ממש ממנו
העיקר הוא האדם ש..
" אני אהיה לצד החברים שלי תמיד"
" אני דואג להם יותר ממני"
כן בטחחחח
כל אחד בוחר למי לתת מעצמך
הוא בא ומדבר עליי?
חוצפן!
בא ושופט בלי , בלי לחשוב, בלי לדעת דבר
עכשיו אני מסכלת עליו בצורה כל כך שונהההה
הוא מגעיל אותי יחסית
אני לא מאמינה שהחשבתי אותו בידיד כזה קרוב
אבל למה שאני הוציא עליו טיפה של כאב, או כעס
כי מי שבא לרעתי
לא שווה את סבלי!!!!
וזהווו
פריקה, גם טובהההה
כי לפרוק עושה טובבב😊
אוהבת אותכםםםםםםםםםםם
חופיתייי מזל טוב יפה שליייי
ליאור שלי,
טוב שפרקת זה טוב לפרוק מה שיש על ליבך😊
ובקשר ליידידיד אם הוא חשב ככה אלייך או משהו כזה
אז סליחה הוא לא ידיד,
העיקר עכשיו את יודעת מי הוא.
אידיוט זה מה שהוא.
כמו שאמרת הידיד הזה לא שווה טיפת כעס שלך!!
וזה בסדר שהחשבת אותו כידיד קרוב
הרי לפני לא ידעת כול כך מי הוא.
אוהבת אותך ליאור.
😊
ליאוריי תאמיני לי הוא לא שווה אותך
שילך לחפש מי ינענע אותו
אייכ באלי לבעוטט בו
איך יש לו תאומץחהגיד תדברים האלה
הוא ידיד שלך וככה הוא מדבר
מאמי אל תתיחסי אליו
הוא סתם אידיוטטט 😠 😊
אם הייתי לידו הייתי מרביצה לו
נותנת לו ביעטה , והוא היה מצטער!
יפיופה שלי בקיצור אני אוהבת אותך כ"כ ..
דברי איתייייי
מאמי את צריכה לדבר איתו לדעתי
להסביר לו מה את חושבת ומרגישה
תגידי לו פשוט הכל אני בטוחה שזה יסתדר
אל תתני לידידות לההרס
יהיה בסדר
אוהבת אותך מאוד ושולחת חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוהבת אותך נסיכה שלי
כלךכ- כל-כך
את לא שווה מישהו כמוהו,
כנראה לא בן-אדם שבאמת שווה להתאמץ בשבילו
מווואה3>
הוא באמת לא שווה את זה
מורני הסברתי לו
זה קרה כבר כמה פעמים
אז אין עם מי ממש לדבר
אבל ת'אמת? הפסד שלו!!!!
אוהבת אותכןן יפות שלייי
עשיתן לי טוב 😊